Vyhlásené obstarávanie

Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo (hardvér a softvér)


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
594 103,65
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. December 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Január 2020
Dátum otvárania ponúk:
27. Január 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je pri použití elektronickej aukcie v zmysle § 54 ods. 3 zákona o VO neverejné. Na otváraní ponúk nebude umožnená účasť uchádzačov v súlade s § 54 ods. 3 zákona o VO. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje. Zápisnica z otvárania ponúk sa neodosiela.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo (hardvér a softvér)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka počítačového vybavenia, IT príslušenstva (hardvér a softvér) v rámci schválených projektov: Identifikácia, registrácia a inžinierskogeologické mapovanie svahových deformácií, ITMS kód projektu: 310031N708 (ďalej len Projekt 1, resp. P1), Monitoring svahových deformácií, ITMS kód projektu: 310031N710 (ďalej len Projekt 2, resp. P2), Hydrogeologický prieskum deficitných oblastí Slovenskej republiky, ITMS kód projektu: 310031N706 (ďalej len Projekt 3, resp. P3), Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - 1.časť, ITMS kód projektu: 310011B426 (ďalej len Projekt 4, resp. P4) Monitorovanie chemického stavu a hodnotenie kvality podzemných vôd Slovenskej republiky, ITMS kód projektu: 310011A874 (ďalej len Projekt 5, resp. P5), ktoré sa implementujú na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmlúv o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorených medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia, a pre Vlastné potreby verejného obstarávateľa. Predmet zákazky pozostáva z dodania počítačového vybavenia, IT príslušenstva (hardvér a softvér) pre potreby predmetných projektov a pre Vlastné potreby verejného obstarávateľa podľa špecifikácie verejného obstarávateľa a v požadovanom množstve. Počítačového vybavenie, IT príslušenstvo (hardvér a softvér) bude dodávané do priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave, Spišskej Novej Vsi a Košiciach podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, vrátane požadovaných množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky.. Predmetom zákazky je dodávka počítačového vybavenia, IT príslušenstva (hardvér) v rámci schválených projektov: Identifikácia, registrácia a inžinierskogeologické mapovanie svahových deformácií, ITMS kód projektu: 310031N708 (ďalej len Projekt 1, resp. P1), Monitoring svahových deformácií, ITMS kód projektu: 310031N710 (ďalej len Projekt 2, resp. P2), Hydrogeologický prieskum deficitných oblastí Slovenskej republiky, ITMS kód projektu: 310031N706 (ďalej len Projekt 3, resp. P3), Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - 1.časť, ITMS kód projektu: 310011B426 (ďalej len Projekt 4, resp. P4), Monitorovanie chemického stavu a hodnotenie kvality podzemných vôd Slovenskej republiky, ITMS kód projektu: 310011A874 (ďalej len Projekt 5, resp. P5), ktoré sa implementujú na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmlúv o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorených medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia, a pre Vlastné potreby verejného obstarávateľa. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, vrátane požadovaných množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet Časti I. zákazky.Predmetom zákazky je dodávka počítačového vybavenia, IT príslušenstva (softvér) v rámci schválených projektov: Identifikácia, registrácia a inžinierskogeologické mapovanie svahových deformácií, ITMS kód projektu: 310031N708 (ďalej len Projekt 1, resp. P1), Monitoring svahových deformácií, ITMS kód projektu: 310031N710 (ďalej len Projekt 2, resp. P2), Hydrogeologický prieskum deficitných oblastí Slovenskej republiky, ITMS kód projektu: 310031N706 (ďalej len Projekt 3, resp. P3), Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - 1.časť, ITMS kód projektu: 310011B426 (ďalej len Projekt 4, resp. P4), ktoré sa implementujú na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmlúv o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorených medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia, a pre Vlastné potreby verejného obstarávateľa. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, vrátane požadovaných množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet Časti II. zákazky.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o VO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia SP: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené SP a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so SP určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, SP alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa SP z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v SP neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v SP. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v SP. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v SP a iné dokumenty vyžadované v SP. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. ZÁBEZPEKA Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená: Pre Časť I. zákazky vo výške 15.000,- EUR, Pre Časť II. zákazky vo výške 10.000,- EUR. Ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP. OBHLIADKA MIESTA POSKYTNUTIA SLUŽBY Pre dodanie požadovaného predmetu zákazky nie je potrebné vykonanie obhliadky miesta dodania predmetu zákazky.