Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie technickej úrovne vzdelávania ZŠ Komenského, ZŠ Levočská, ZŠ Podsadek a ZŠ Za vodou v Starej Ľubovni.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Stará Ľubovňa
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
399 390,34
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39162200-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. December 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Január 2020
Dátum otvárania ponúk:
7. Január 2020
Ponuka musí platiť do:
30. November 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Výsledky

Zvýšenie technickej úrovne vzdelávania ZŠ Komenského, ZŠ Levočská, ZŠ Podsadek a ZŠ Za vodou v Starej Ľubovni.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie ZŠ, konkrétne dodávka vnútorného vybavenia učební, rozdelená na 12 časti v závislosti od ich využitia ako aj ich konečného umiestnenia v nasledovnom rozsahu: Časť A ZŠ Komenského Časť A1: Didaktické pomôcky Časť A2: Technické a technologické vybavenie - IKT Časť A3: Interiérové vybavenie nábytok Časť B ZŠ Levočská Časť B1: Didaktické pomôcky Časť B2: Technické a technologické vybavenie - IKT Časť B3: Interiérové vybavenie nábytok Časť C ZŠ Podsadek Časť C1: Didaktické pomôcky Časť C2: Technické a technologické vybavenie - IKT Časť C3: Interiérové vybavenie nábytok Časť D ZŠ Za vodou Časť D1: Didaktické pomôcky Časť D2: Technické a technologické vybavenie - IKT Časť D3: Interiérové vybavenie nábytok Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.. Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie ZŠ, konkrétne dodávka vnútorného vybavenia učební základnej školy- didaktické vybavenie,. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Komenského č.6, 064 01 Stará Ľubovňa v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie - nábytok- ZŠ Komenského č.6, 064 01 Stará Ľubovňa v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky - ZŠ Levočská č.6, 064 01 Stará Ľubovňa v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Levočská č.6, 064 01 Stará Ľubovňa v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladovPredmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Levočská č.6, 064 01 Stará Ľubovňa v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky - ZŠ Podsadek 140, 064 01 Stará Ľubovňa v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Podsadek 140, 064 01 Stará Ľubovňa v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie - nábytok- ZŠ Podsadek 140, 064 01 Stará Ľubovňa v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky - ZŠ Za vodou č.14, 064 01 Stará Ľubovňa v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Za vodou č.14, 064 01 Stará Ľubovňa v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie - nábytok- ZŠ Za vodou č.14, 064 01 Stará Ľubovňa v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Táto zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 2. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese https://josephine.proebiz.com/..... 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, s výnimkou prípadov, kedy to výslovne vylučuje zákon. 4. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné prostredníctvom: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5695/summary Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5695/summary.), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných emailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5695/summary Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi a) v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo b) počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú 4 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. 6. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. Ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 7. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 8. V prípade, ak nebude verejnému obstarávateľovi doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom a verejné obstarávanie zruší.