Vyhlásené obstarávanie

Upratovacie služby


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 341 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
25. November 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
20. December 2019
Dátum otvárania ponúk:
20. December 2019
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Upratovacie služby

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích služieb, upratovanie a čistenie administratívnych priestorov (kancelárie, zasadačky ...), sociálnych a spoločných priestorov (dvory, chodby, schodiská, toalety, kuchynky), výmena a dokladanie odpadkových vreciek a papierových obrúskov a ostatné činnosti uvedené v podrobnom opise vrátane pracovných pomôcok, strojov a zariadení a posypového materiálu pri zimnej údržbe. Predmetom zákazky nie je dodanie čistiacich a hygienických potrieb ako sú saponáty, mydlá, papierové vreckovky, toaletné papiere, vrecia na odpad.. Predmetom zákazky Upratovacie služby , časť 1 sú upratovacie služby, upratovanie a čistenie administratívnych priestorov (kancelárie, zasadačky ...), sociálnych a spoločných priestorov (dvory, chodby, schodiská, toalety, kuchynky), výmena a dokladanie odpadkových vreciek a papierových obrúskov a ostatné činnosti uvedené v podrobnom opise vrátane pracovných pomôcok, strojov a zariadení a posypového materiálu pri zimnej údržbe. Predmetom zákazky nie je dodanie čistiacich a hygienických potrieb ako sú saponáty, mydlá, papierové vreckovky, toaletné papiere, vrecia na odpad.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie určených dokumentov a dokladov ponuky so zaručenou konverziou alebo so ZEP/KEP - podrobnosti sú v SP. 2. Verejný obstarávateľ vyhlasuje Užšiu súťaž pre neobmedzený počet hospodárskych subjektov, ktorí môžu predložiť doklady na preukazovanie splnenia podmienok účasti. Verejný obstarávateľ obmedzuje počet záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky podľa nasledovného pravidla uvedeného v tomto Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania bod II.2.9) Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť. 3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 30 000 Eur. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ako zhotoviteľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia resp. krátenia účelových finančných prostriedkov určených na financovanie predmetu zmluvy. 6.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 7. Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v CRZ. 8. Od úspešného uchádzača ako poskytovateľa sa vyžaduje ku podpisu zmluvy predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenú pri výkone činnosti (originál doklad alebo úradne osvedčená kópia) ako aj potvrdenie o zaplatení poistného, ktoré budú prílohou ku zmluve. 9. Verejný obstarávateľ vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 pism. g) ZVO. 10. Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 pism. a) b) ZVO vyžaduje, aby uchádzači predložili údaje o subdodávateľoch a aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 pism. a) až h) a ods. 7 ZVO. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 ZVO upravené v zmluve. 11. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 12. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Z dôvodu obmedzenia počtu znakov je odôvodnenie uvedené v bode č. 4 Súťažných podkladoch, v súbore pod názvom ,,SP_upratovacie_sluzby_US_pokyny_na_vypracovanie_ponuky"