Predmetom obstarávania je zabezpečenie dodávky Teleskopických montážnych plošín s ramenom JIB na podvozkoch 4x4, bližšie špecifikovaných v súťažných podkladoch v časti B. Opis predmetu zákazky, vrátane súvisiacich služieb a dopravy na miesto dodania.. Predmetom obstarávania je zabezpečenie dodávky Teleskopických montážnych plošín s ramenom JIB na podvozkoch 4x4 pracovná výška 14-15m, bližšie špecifikovaných v súťažných podkladoch v časti B. Opis predmetu zákazky, vrátane súvisiacich služieb a dopravy na miesto dodania. Predpokladané množstvo pre časť 1 je 15 kusov.Predmetom obstarávania je zabezpečenie dodávky Teleskopických montážnych plošín s ramenom JIB na podvozkoch 4x4 pracovná výška 16-18,5m, bližšie špecifikovaných v súťažných podkladoch v časti B. Opis predmetu zákazky, vrátane súvisiacich služieb a dopravy na miesto dodania. Predpokladané množstvo pre časť 2 je 25 kusov.
1. V prípade, ak potvrdí záujem o účasť v súťaži skupina dodávateľov, členovia skupiny splnomocnia jedného člena ako zástupcu, ktorý bude písomne splnomocnený všetkými ostatnými členmi skupiny na zastupovanie v súťaži a pre komunikáciu s obstarávateľom. Takéto písomné splnomocnenie predloží záujemca spolu s ostatnými dokladmi na preukázanie splnenia podmienok účasti. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľovi záväzné. 2. Podľa § 39 ods. 1 ZVO splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"), ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti. Vzhľadom na dvojkolový súťažný postup si obstarávateľ vyhradzuje právo od záujemcov vyžadovať doklad, resp. doklady nahradené JED-om pred zaslaním výzvy na predloženie ponuky. Obstarávateľ informuje, že hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. 3. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v zmysle ustanovení § 21 ods. 6 ZVO. 4. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému ERANET dostupnom na https://ssd.eranet.sk. Podmienky uskutočňovania elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Na predmet zákazky bude uzatvorená zmluva s predpokladaným počtom - dvomi uchádzačmi s najnižšou cenou pre každú časť predmetu zákazky osobitne. Požiadavka dvoch účastníkov rámcovej dohody vyplýva z potreby zabezpečenia plynulej dodávky tovaru a teda zastupiteľnosti jednotlivých dodávateľov. Ak uchádzač na prvom mieste v poradí nebude schopný dodať objednaný tovar v požadovanom termíne a/alebo množstve alebo nie je schopný preukázať, že predmet dohody spĺňa podmienky a štandardy stanovené právnymi predpismi pre práce vykonávané pod napätím resp. v blízkosti elektrického napätia a elektrická izolácia je vykonaná v súlade s technickou normou VDE DIN 0682, obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať tovar od druhého uchádzača, s ktorým má podpísanú rámcovú dohodu. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť rámcovú dohodu aj s menej ako dvoma uchádzačmi, v prípade, ak nebude podaný dostatočný počet ponúk, alebo ak v zmysle konečného vyhodnotenia ponúk zostanú menej ako dvaja úspešní uchádzači. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 7. Vysvetlenie k bodu IV.2.6) v zmysle súťažných podkladov je lehota viazanosti ponúk stanovená do 4 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie konečných ponúk.