Vyhlásené obstarávanie

IMPLEMENTÁCIA A NASADENIE MANAGEMENT DASHBOARDU ŽSK PRE EFEKTÍVNE RIADENIA ÚRADU ŽSK A JEHO OvZP


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
162 380,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212441-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
15. November 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
19. December 2019
Dátum otvárania ponúk:
19. December 2019
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie /elektronické sprístupnenie ponúk je z dôvodu použitia elektronickej aukcie neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

IMPLEMENTÁCIA A NASADENIE MANAGEMENT DASHBOARDU ŽSK PRE EFEKTÍVNE RIADENIA ÚRADU ŽSK A JEHO OvZP

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zavedenie prezentačnej vrstvy údajov (Management dashboard), ktorá využíva dáta evidované v jednotnom ekonomickom informačnom systéme zavedenom na Úrade Žilinského samosprávneho kraja (ďalej len ŽSK) a organizáciách v zriaďovateľskej pôsobnosti (ďalej len OvZP). Zámerom ŽSK je riadený prístup k informáciám bez potreby prístupu používateľov do jednotného ekonomického informačného systému a efektívne získavanie aktuálnych a vzájomne porovnateľných informácií z rôznych oblastí riadenia, napríklad Rozpočet, Pohľadávky/Záväzky, Účtovníctvo, Bankové účty, Štatistiky, Výkazy, Majetok a ďalšie. Podrobnosti v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je zavedenie prezentačnej vrstvy údajov (Management dashboard), ktorá využíva dáta evidované v jednotnom ekonomickom informačnom systéme zavedenom na Úrade Žilinského samosprávneho kraja (ďalej len ŽSK) a organizáciách v zriaďovateľskej pôsobnosti (ďalej len OvZP). Zámerom ŽSK je riadený prístup k informáciám bez potreby prístupu používateľov do jednotného ekonomického informačného systému a efektívne získavanie aktuálnych a vzájomne porovnateľných informácií z rôznych oblastí riadenia, napríklad Rozpočet, Pohľadávky/Záväzky, Účtovníctvo, Bankové účty, Štatistiky, Výkazy, Majetok a ďalšie. Podrobnosti v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom IS EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú sprístupnené záujemcom v IS EVO. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi v IS EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. ZÁBEZPEKA: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku. Zábezpeka je stanovená vo výške 3000,- EUR. 4. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. 5.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy,nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 6.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. 7.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu zabezpečenia kontinuity poskytovania všetkých služieb a z dôvodu, že jednotlivé služby tvoria jeden celok. Predmet zákazky predstavuje homogénne aktivity, ktoré sú navzájom procesne, časovo, funkčne a vecne prepojené. Rozdelenie zákazky predstavuje riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky náročným, komplikovaným a následne i drahým, a to najmä z dôvodu potreby koordinácie jednotlivých poskytovateľov častí zákazky, čo by v prípade jej absencie predstavovalo závažné ohrozenie riadneho plnenia zákazky a funkčnosti predmetu plnenia. Služby, ktoré tvoria súčasť predmetu tejto zákazky, spolu časovo, miestne, vecne a funkčne súvisia. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné aj časové väzby, charakter predmetu zákazky a jedinečné požiadavky na služby, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne až objektívne nerealizovateľné. Takto vymedzené obstaranie služieb (bez ďalšieho delenia na samostatné časti) predstavuje zároveň tzv. best practices (dobrú prax) na relevantnom trhu. 8.Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako naskenované doklady, alebo môže predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 9. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nie sú zapísaní v RPVS. 10. Z dôvodu, že zadávanie zákazky podlieha schváleniu poskytovateľom finančného príspevku, verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu až po vykonaní administratívnej kontroly predmetného verejného obstarávania, a to len v prípade pozitívneho výsledku kontroly a schválenia pridelenia finančných prostriedkov.