Vyhlásené obstarávanie

Dodanie zariadení v rámci projektu DaReM – Danube Rehabilitation Measures – Rekonštrukcia tankovacieho plavidla


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 919 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50241100-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. Október 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
18. November 2019
Dátum otvárania ponúk:
18. November 2019
Ponuka musí platiť do:
17. November 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 16

Výsledky

Dodanie zariadení v rámci projektu DaReM – Danube Rehabilitation Measures – Rekonštrukcia tankovacieho plavidla

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prestavba plavidla MEP 120 Karpaty na plavidlo určené na prepravu pohonných hmôt tankovacie plavidlo.. Predmetom zákazky je prestavba plavidla MEP 120 Karpaty na plavidlo určené na prepravu pohonných hmôt - tankovacie plavidlo. Bližší opis je uvedený vo Zväzku 3 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Všetka komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa realizuje výhradne elektronicky prostredníctvom informačného systému EVO Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len "systém EVO") s využitím všetkých jeho funkcionalít. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 2. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom funkcionality systému EVO. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil poskytnutie vysvetlení najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom požiadať o vysvetlenie najneskôr do 08.11.2019 aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 3. Uchádzač predloží ponuku prostredníctvom systému EVO. 4. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 5. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 6. Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom obstarávaní podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona. 7. Dokumenty, ktoré je verejný obstarávateľ povinný zverejniť podľa § 64 zákona budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke UVO. 8. Verejný obstarávateľ využíva možnosť podľa § 66 ods. 7 zákona, a teda vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 9. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 20.000,- eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v bode 19 Zväzku 1 súťažných podkladov. 10. Verejný obstarávateľ upozorňuje na možnosť obhliadky lode, ktorej rekonštrukcia je predmetom zákazky. Podrobné informácie týkajúce sa nahlasovania na obhliadku sú uvedené v bode 13.1 Zväzku 1 súťažných podkladov. 11. Zákazka nie je rozdelená na časti z dôvodu, že predmet zákazky predstavuje jeden funkčný celok, kde je nevyhnutné aby práce na rekonštrukcii prebiehali koordinovane, čo v prípade viacerých dodávateľov nie je zaručené. Zároveň v prípade porušení povinností zo zmluvy, môže mať v prípade viacerých dodávateľov vážny dopad na rekonštruované tankovacie plavidlo, pričom je vhodné, aby zodpovednosť znášal poistený jeden subjekt, resp. skupina dodávateľov. V prípade rozdelenia zákazky na časti, by existovalo riziko, že vykonanie jednotlivých častí služby viacerými dodávateľmi, by mohlo mať negatívny vplyv na samotnú cenu poskytnutia služby.