Vyhlásené obstarávanie

Obuv univerzálna


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
378 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18800000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. Október 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
11. November 2019
Dátum otvárania ponúk:
11. November 2019
Ponuka musí platiť do:
1. Október 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ktorý sa preukáže splnomocnením a preukazom totožnosti.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Nákup a dodanie obuvi, resp. doplnenie pohotovostných zásob Správy štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky (ďalej len SŠHR SR) v rámci skupiny Pohotovostných zásob (ďalej len PZ) 2.3. Odev a obuv, pre zabezpečenie základných životných potrieb obyvateľstva postihnutého krízovou situáciou, mimoriadnou udalosťou alebo III. stupňom povodňovej aktivity v náročnom teréne, za sťažených klimatických podmienok na území Slovenskej republiky. Súčasťou zákazky je uzatvorenie zmluvy o ochraňovaní PZ, v prípade existujúcej zmluvy o ochraňovaní PZ, úspešný uchádzač, ktorý uzavrel zmluvu o ochraňovaní PZ v minulosti, pristúpi k ochraňovaniu predmetu zákazky prostredníctvom aktuálne platnej zmluvy v súlade so zákonom č. 372/2012 Z. z. o štátnych hmotných rezervách a o doplnení zákona č. 25/2007 Z. z. o elektronickom výbere mýta za užívanie vymedzených úsekov pozemných komunikácií a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Podrobný opis a špecifikácia predmetu zákazky tvorí časť B. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.. Nákup a dodanie obuvi, resp. doplnenie pohotovostných zásob SŠHR SR v rámci skupiny PZ 2.3. Odev a obuv, pre zabezpečenie základných životných potrieb obyvateľstva postihnutého krízovou situáciou, mimoriadnou udalosťou alebo III. stupňom povodňovej aktivity v náročnom teréne, za sťažených klimatických podmienok na území Slovenskej republiky. Súčasťou zákazky je uzatvorenie zmluvy o ochraňovaní PZ, v prípade existujúcej zmluvy o ochraňovaní PZ, úspešný uchádzač, ktorý uzavrel zmluvu o ochraňovaní PZ v minulosti, pristúpi k ochraňovaniu predmetu zákazky prostredníctvom aktuálne platnej zmluvy v súlade so zákonom č. 372/2012 Z. z. o štátnych hmotných rezervách a o doplnení zákona č. 25/2007 Z. z. o elektronickom výbere mýta za užívanie vymedzených úsekov pozemných komunikácií a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Podrobný opis a špecifikácia predmetu zákazky tvorí časť B. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie bude realizované verejnou súťažou v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Verený obstarávateľ zadáva zákazku prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (IS EVO) https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html pod názvom Obuv univerzálna. 3. Postup záujemcu/ uchádzača je upravený v príručkách určených pre záujemcov/ uchádzačov: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. 4. Podmienkou pre aktívnu účasť v zákazke Obuv univerzálna je registrácia do IS EVO. Prístup k súťažným podkladom nie je verejným obstarávateľom obmedzený. 5. V prípade potreby môžu záujemcovia/ uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v IS EVO na e- mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. V prípade, ak v mene podnikateľa sú oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo ponuku predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní, vyžaduje sa v tejto nadlimitnej zákazke aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/ skupiny dodávateľov vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná. 7. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 15 000,00 EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Trvanie rámcovej dohody: 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo vyčerpania jej finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 9. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie zabezpečenia kvality pri plnení predmetu zákazky v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti C. Podmienky účasti 10. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie kvality systémom environmentálneho manažérstva v zmysle § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti C. Podmienky účasti. 11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje túto zákazku ako zelené verejné obstarávanie. 12. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 13. Podmienku účasti, ktorá je uvedená v časti C. podmienky účasti súťažných podkladov - § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní zašle uchádzač na adresu verejného obstarávateľa podľa bodu 1.1 časti A. súťažných podkladov. Obálka musí byť označená identifikačnými údajmi uchádzača, identifikačnými údajmi verejného obstarávateľa, s heslom: "SÚŤAŽ" - NADLIMITNÁ ZÁKAZKA - OBUV UNIVERZÁLNA. 14. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch v časti A. Pokyny pre uchádzačov.