Vyhlásené obstarávanie

Mobilné RTG a endoskopická a endosonografická technika


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Nitra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 533 255,45
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. Október 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
11. November 2019
Dátum otvárania ponúk:
11. November 2019
Ponuka musí platiť do:
11. November 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je z verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 90

Výsledky

Mobilné RTG a endoskopická a endosonografická technika

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup mobilných RTG s C ramenom a nákup endoskopickej a endosonografickej techniky. Predmet zákazky sa delí na dve časti: Časť 1 predmetu zákazky - Mobilné RTG s C ramenom Časť 2 predmetu zákazky Endoskopická a endosonografická technika Uchádzač predloží ponuku na jednu časť predmetu zákazky alebo na celý predmet zákazky. Podrobné vymedzenie všetkých častí predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.. Predmetom časti 1 zákazky je nákup štyroch kusov mobilných RTG s C ramenom. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.Predmetom časti 2 zákazky je nákup endoskopickej a endosonografickej techniky v zložení 1x laparoskopická veža s UHD rozlíšením, 2x videoendoskopická zostava pre chirurgiu, 2x endosonografia a 2 videoendoskopické zostavy gastro/urgent. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní v systéme ERANET na URL adrese: https://fnnitra.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: http://fnnitra.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/917) 2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://fnnitra.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://fnnitra.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme ERANET, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 5. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov III. tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. 6. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po kladnom výsledku administratívnej kontroly vykonanej Sprostredkovateľským orgánom a Úradom pre verejné obstarávanie (ak sa vyžaduje). 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.