Vyhlásené obstarávanie

Rámcová dohoda na dodávku výpočtovej techniky, príslušenstva a s tým súvisiacich služieb.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 696 250,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. Október 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Október 2019
Dátum otvárania ponúk:
31. Október 2019
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Rámcová dohoda na dodávku výpočtovej techniky, príslušenstva a s tým súvisiacich služieb.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka stolových osobných počítačov s príslušenstvom, LCD displejov, prenosných počítačov, konvertibilných notebookov s príslušenstvom, dokovacích staníc pre prenosné počítače a poskytnutie záručného servisu podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane požiadaviek na predmet zákazky, množstva a špecifikácií, je uvedené v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.. Predmetom obstarávania je plnenie dodávok tovarov a poskytovania servisných služieb podľa podmienok dohodnutých v Rámcovej dohode na dodanie tovaru a poskytnutie s tým spojených služieb na obdobie štyroch rokov alebo do vyčerpania finančného limitu - predpokladanej hodnoty zákazky.

Doplňujúce informácie

Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Predmetom zákazky je dodávka zariadení výpočtovej techniky s príslušenstvom vrátane služieb súvisiacich s poskytovaním záručného servisu a vrátane služieb súvisiacich s prepravou, balením a vyložením tovaru na miesta plnenia pre objekty verejného obstarávateľa. Náklady spojené s dodaním tovaru a poskytovaním záručného servisu majú byť súčasťou kúpnej ceny. Verejný obstarávateľ prihliadal na možné dôsledky rozdelenia zákazky, ktorými v prípade rozdelenia zákazky je možné predraženie a komplikovaná koordinácia plnenia jednotlivých uchádzačov v nadväznosti na uplatňovanie zodpovednostných vzťahov. Predmetná skupina tovarov a súvisiacich služieb tvorí logický celok plnenia predmetu zákazky s ohľadom na funkčné a časové väzby a charakter zákazky a rozdelenie predmetu zákazky by bolo po technickej stránke nelogické, neúčelné a nehospodárne. Rozdelenie zákazky na časti by neznamenalo rozšírenie potenciálneho relevantného trhu.