Vyhlásené obstarávanie

Odborný geologický dohľad pri sanácii environmentálnych záťaží na vybraných lokalitách Slovenskej republiky (5)


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
622 659,01
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71351910-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. September 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Október 2019
Dátum otvárania ponúk:
18. Október 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Odborný geologický dohľad pri sanácii environmentálnych záťaží na vybraných lokalitách Slovenskej republiky (5)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektu geologickej úlohy a realizácia geologickej úlohy zameranej na odborný geologický dohľad pri sanácii vybraných environmentálnych záťaží. Cieľom odborného geologického dohľadu (ďalej len OGD) je kontrola vykonávania geologických prác na vybraných 12 lokalitách environmentálnych záťaží, na ktorých sa bude vykonávať sanácia. Odborný geologický dohľad bude zabezpečený na nasledujúcich lokalitách: 4.2.1PE (001) / Bošany - skládka koželužní I (SK/EZ/PE/637) 4.2.2PE (1874) / Bošany - skládka koželužní II (SK/EZ/PE/1874) 4.2.3NM (013) / Stará Turá - skládka KO Drahý vrch (SK/EZ/NM/535) 4.2.4LV (012) / Nová Dedina - sklad pesticídov- (SK/EZ/LV/438) 4.2.5GA (018) / Veľké Úľany obecná skládka PO a KO (SK/EZ/GA/230) 4.2.6LV (008) / Levice - práčovne a čistiarne (SK/EZ/LV/434) 4.2.7PT (1786) / Utekáč - sklárne Clara (SK/EZ/PT/1786) 4.2.8TV (004) / Čeľovce - sklad pesticídov (SK/EZ/TV/989) 4.2.9KM (005) / Kysucké Nové Mesto - NN Slovakia (SK/EZ/KM/315) 4.2.10NO (004) / Zubrohlava - kalové pole - ZŤS Námestovo (SK/EZ/NO/541) 4.2.11SL (009) / Stará Ľubovňa - skládka Skalka (SK/EZ/SL/890) 4.2.12SK (003) / Giraltovce skládka TKO (SK/EZ/SK/866) Odborný geologický dohľad bude vykonaný v súlade so zákonom č. 569/2007 Z. z. o geologických prácach (geologický zákon) v znení neskorších predpisov, vyhláškou MŽP SR č. 51/2008 Z. z., ktorou sa vykonáva geologický zákon v znení neskorších predpisov a podľa Smernice MŽP SR č. 2/2000 o zásadách spracovania a odovzdávania úloh a projektov v Geografickom informačnom systéme (GIS) a príslušných technických noriem.. Je uvedený v súťažných podkladoch.Je uvedený v súťažných podkladoch.Je uvedený v súťažných podkladoch.Je uvedený v súťažných podkladoch.Je uvedený v súťažných podkladoch.Je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre záujemcu/uchádzača, ktoré sú zverejnené na stránke portálu www.ezakazky.sk v položke menu Pomoc (https://www.ezakazky.sk/index.cfm?module=System&page=Help). Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Pri doručovaní písomností bude verejný obstarávateľa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. 2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom v prípade, že nedôjde k uzatvoreniu/ dôjde k zrušeniu Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi verejným obstarávateľom a Riadiacim orgánom, o čom bude úspešný uchádzač písomne informovaný. 6. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v Oznámení je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ak predpokladaná hodnota zákazky. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky v prípade, ak v rámci ex ante posúdenia tejto zákazky v zmysle ustanovenia § 168 zákona o verejnom obstarávaní bude vydané oznámenie obsahujúce konštatovanie o nesúlade predložených dokumentov so zákonom o verejnom obstarávaní. 8. Zákazka bude zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Verejný obstarávateľ oznamuje, že uchádzači môžu použiť na preukázanie splnenia podmienok účasti elektronický formulár JED. Predvyplnený formulár JED-u bude zverejnený v Profile verejného obstarávateľa. 10. Predpokladaná hodnota zákazky je 622 659,01 EUR bez DPH. Predpokladaná hodnota zákazky bola vypočítaná v súlade s ustanovením § 6 zákona o verejnom obstarávania v súlade s bodom 12 Všeobecného metodického usmernenia k zmenám zmluvy, rámcovej dohody a koncesnej zmluvy počas ich trvania. Do predpokladanej hodnoty zákazky nebola započítaná finančná rezerva vo výške 2,5 %. 11. Dĺžka trvania zákazky uvedená v bode II.2.7) znie: Lehota poskytnutia služieb, ktoré sú predmetom zákazky je do uplynutia 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy, najneskôr však do 30. 06. 2023.