Vyhlásené obstarávanie

Realizácia stavby: „Obnova sekundárnej techniky R 400 kV Bošáca – výmena ochrán a inovácia RIS“


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 940 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30214000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. September 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Október 2019
Dátum otvárania ponúk:
16. Október 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Realizácia stavby: „Obnova sekundárnej techniky R 400 kV Bošáca – výmena ochrán a inovácia RIS“

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zhotovenie diela Realizácia stavby: ,,Obnova sekundárnej techniky R 400 kV Bošáca - výmena ochrán a inovácia RIS" (ďalej len Dielo), vrátane káblových trás, dodávka a montáž technológie. Súčasťou Diela sú aj skúšky a všetky práce súvisiace s uvedením Diela do prevádzky, výkon inžinierskych a projektových prác a prác súvisiacich s kolaudáciou stavby. Rozsah stavby sa delí na dve časti: Realizácia stavebnej časti - stavebné objekty (ďalej len SO) SO 301 Demolácie SO 520 Budova spoločných prevádzok SO 523.1 Domček ochrán DO 01 SO 523.2 Domček ochrán DO 02 SO 525 Káblové kanály Realizácia technologickej časti prevádzkové súbory (ďalej len PS): PS 03 Transformátory 400/110 kV PS 07 Rozvodňa 400 kV PS 10 Rozvodňa 10,5 kV PS 31 RIS centrálne riadenie PS 32 RIS väzby na technológiu PS 33 Elektrické ochrany PS 34 Meranie práce a kvality elektrickej energie PS 35 Automatická regulácia napätia (ARN) PS 36 Technologický informačný systém ochrán (TISO) PS 37 Monitorovací systém technológie PS 38 Interné komunikácie PS 50 Vlastná spotreba PS 61 Väzba na SED PS 62 Prenosové cesty Súčasťou plnenia predmetu Diela je ďalej: Zrealizovať stavbu v súlade s technickými požiadavkami, internými smernicami, predpismi a štandardami SEPS, platnými technickými normami, s použitím výrobkov zaručujúcich vlastnosti podľa § 47 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Dielo sa požaduje zhotoviť v zmysle nasledovných bodov: - Vypracovať Dokumentáciu pre realizáciu stavby v súlade so stavebným povolením a projektom pre stavebné povolenie a Technickými požiadavkami pre Zhotoviteľa Diela, - K časti DRS - Dokumentácia protipožiarnej bezpečnosti vypracovaná špecialistom PO, zabezpečiť jej odsúhlasenie na príslušnom OR HaZZ. Projekt musí byť konzultovaný s odborom 1220 SEPS. - Zabezpečiť schválenie dokumentácie oprávnenou organizáciou v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., - Vypracovať dokumentáciu skutočného vyhotovenia (ďalej len DSV) Diela, pričom spôsob vypracovania dokumentov musí byť totožný so spôsobom vypracovania dokumentov v DRS, a podľa pravidiel aktuálne platných v čase vypracovania DSV, - Výkresy DSV, vypracované v systéme Ruplan EVU, musia byť vypracované s minimálnym použitím potenciálových odkazov medzi výkresmi, ktoré projekt obsahoval z dôvodu členenia DRS na prevádzkové súbory, na etapy a pod., - Vyhotoviť DSV v zmysle dokumentu Interný štandard č. 15 a dovzdať DSV dva krát v papierovej forme a tri krát v digitálnej forme na nosiči CD/DVD obsahujúcom všetky dokumenty vo formáte ich vypracovania a vo formáte PDF, DSV stavby ,,Obnova sekundárnej techniky R 400 kV Bošáca - výmena ochrán a inovácia RIS" bude zapracovaná do celkovej technologickej a stavebnej dokumentácie R400 kV, ktorú poskytne SEPS na vstupnom rokovaní, - Geodetické (zememeračské) vytýčenie základných smerových a výškových bodov objektov stavby na stavenisku pred zahájením stavby, - Vytýčenie inžinierskych sieti na stavenisku pred zahájením realizácie stavby. - Výkon koordinátora dokumentácie v zmysle § 5 nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z. Povinnosti koordinátora projektovej dokumentácie, - Výkon koordinátora bezpečnosti v zmysle § 6 nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z. Povinnosti koordinátora bezpečnosti. Pokračovanie opisu je v bode II.2.4) tohto Oznámenia.. - Zabezpečiť počas realizácie Diela: Vykonanie prvej Úradnej skúšky oprávnenou právnickou osobou, vydanie právoplatných kolaudač. rozhodnutí a iných súvisiacich povolení na ukončené časti Diela podľa staveb. zákona v plat. znení a zákonov v oblasti ochrany životného prostredia v plat. znení (zákon o vodách a zákon o ochrane ovzdušia), vypracovať program organizácie výstavby, vypracovať plán kvality. - Zrealizovať kompletnú realizáciu stavby ,,Obnova sekundárnej techniky R 400 kV Bošáca - výmena ochrán a inovácia RIS", uskutočniť dodávky, stavebné a montážne práce, vykonať individuálne skúšky, predkomplexné a komplexné skúšky v priebehu jednotlivých etáp výstavby a celej stavby. Uvedené skúšky vykonať za účasti prevádzkovateľa ESt a zástupcov zainteresovaných organizácií s uvedením predmetného Diela do trvalej, alebo skúšobnej prevádzky podľa požiadavky Objednávateľa. - Výkon stáleho dozoru pri práci elektrotechnikom na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky podľa § 23 vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a bezpečnosti technických zariadení a STN 34 3100 pre práce na el. zariadeniach v blízkosti častí pod napätím, vrátane zabezpečenia dozoru prevádzkovateľa (B príkaz) ak si to práce budú vyžadovať. - Zhotoviteľ predloží 8 týždňov pred začatím individuálnych skúšok návrh miestnych prevádzkových predpisov pre ESt 400 kV Bošáca v elektronickej podobe. Prevádzkové predpisy pre prevádzku ESt a prevádzkové predpisy pre RIS ESt v štruktúre miestnych prevádzkových predpisov ESt v podmienkach Objednávateľa. Tieto predpisy budú aktualizované vždy o nové skutočnosti, ktoré sa zistia, prípadne vzniknú počas realizácie Diela. - Zhotoviteľ dodá dokumentáciu v rozsahu: individuálnych skúšok, predkomplexných skúšok a komplexných skúšok, návod na obsluhu a údržbu jednotlivých prvkov systému, užívateľské príručky, sprievodnú technic. dokumentáciu jednotlivých zariadení, pasporty, revízne správy, certifikáty, zálohy konfigurácií zariadení, doklady o preukázaní zhody a ostatnú dokumentáciu pre užívanie Diela, predpísanú normami platnými v Slovenskej republike. - Súčasťou dodávky technológii bude príslušný SW vrátane licencií, záloh konfigurácií zariadení sekundárnej techniky, úplná dokumentácia vrátane podrobných manuálov v slovenskom jazyku (v elektronickej forme na CD/DVD nosiči). - Po ukončení každej časti vystaviť odovzdávací a preberací protokol, prílohou preberacieho protokolu bude rozpis faktúr, Zisťovací protokol komponentného rozčlenenie jeho ucelenej časti a to: Výkaz-výmer dodaného zariadenia, typ, výrobné číslo, cena=dodávka+montáž+skúšky, projektová dokumentácia a inžinierska činnosť, to isté rozpis faktúry pri každom stavebnom a technologic. zariadení samostatne, pričom sumár cien vo výkaze-výmer sa musí rovnať celkovej hodnote fakturovanej ceny míľnikov. - Súčinnosť a účasť Zhotoviteľa Diela pri uvádzaní zariadení do prevádzky (po odovzdaní a prevzatí časti stavby) a pri komplexnom chode. - Zhotoviteľ sa zaväzuje nakladať so vzniknutým odpadom v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. - Ostatné práce a výkony potrebné pre úspešné a hospodárne zhotovenie stavby (napr. dočasné oplotenie stavby, označenie stavby, doprava materiálov na stavenisko a ich uskladnenie, strážna služba, dodávateľská inžinierska činnosť, zhrnutie a odvoz prebytočnej ornice, odvoz prebytočnej výkopovej zeminy, vybudovanie dočasných prípojok inž.sieti, zabezpečenie staveniska z hľadiska bezpečnosti práce a požiar.ochrany). - Dielo realizovať podľa podmienok Zmluvy, podľa dokumentácie prerokovanej a odsúhlasenej Zmluvnými stranami, v termínoch dohodnutých v Zmluve, podľa právnych predpisov a technic. noriem platných v Slovenskej republike v čase realizácie Diela. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a v Zmluve o dielo, vrátane jej príloh, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady s prílohami (ďalej len SP), ako aj Zmluva o dielo (ďalej len ZoD) s prílohami sú dostupné v Profileobstarávateľa:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2644 a na portáli SEPS PORTÁL VO: https://obstaravanie.sepsas.sk 2. Obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania SEPS PORTÁL VO, ktorý je dostupný na webovej adrese uvedenej v bode I.3). 3. Obstarávateľ v bode 29.7 SP v súlade s § 43 ods. 4 v nadväznosti s § 22 ods. 4 zákona uvádza, že príloha č. 4 k ZoD obsahuje dôverné informácie, preto prílohu č. 4 k ZoD poskytne obstarávateľ len záujemcovi, ktorý písomne, podľa bodu 29.7 SP, požiada o jej poskytnutie. Vzor Dohody o mlčanlivosti tvorí prílohu č. 5 SP a prvá strana dohody v editovateľnej podobe sa nachádza na SEPS PORTÁL VO. 4. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní, uvedených v oznámení, môže ktorýkoľvek zo zaregistrovaných a prihlásených záujemcov v súlade s § 48 zákona požiadať o ich vysvetlenie písomnou formou prostredníctvom SEPS PORTÁL VO v slovenskom jazyku. Vysvetlenie obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona prostredníctvom funkcionality SEPS PORTÁL VO všetkým záujemcom, ktorí sú mu v predmetnej zákazke v SEPS PORTÁL VO známi a zverejní prostredníctvom SEPS PORTÁL VO a v profile obstarávateľa. 5. Žiadosť o účasť - všetky doklady a ostatné dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní musia byť predložené elektronicky prostredníctvom funkcionality systému SEPS PORTÁL VO v lehote na predkladanie žiadostí o účasť podľa bodu IV.2.2) a to ako skeny požadovaných dokladov, vyhotovené z ich originálov alebo ich úradne osvedčených kópií. Obstarávateľ určil pre predloženie elektronickej ponuky formát kódovania a šifrovania vo formáte PDF, v strojovo čitateľnom tvare. 6. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 zákona stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Prílohou SP je vyplnená Časť I. JED-u, t. j. strana č. 3 prílohy 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z 05.01.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že vzor formulára JED-u, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, je zverejnený na webovom sídle ÚVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky-dokument-604.html a údaje uvedené v Časti I. JED-u obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa, aby si do neho sami preniesli/prepísali. 8. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 9. V súlade s § 56 ods. 8 a nasl. zákona obstarávateľ stanovuje, že úspešný uchádzač je povinný poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie Zmluvy o dielo tak, aby mohla byť uzavretá do 45 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 zákona, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 10. Obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy v rámci súčinnosti požadovať doklady uvedené v bode 32.6. časti A.1 SP. 11. Ďalšie informácie a požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 12. Štatistická informácia pre ÚVO-vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá a podmienky plnenia zmluvy v predmetnom verejnom obstarávaní sa neuplatňujú žiadne aspekty-písm. d).