Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia objektu Veľvyslanectva Slovenskej republiky v Londýne, 25 Kensington Palace Gardens, Londýn


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
6 494 346,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. September 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Október 2019
Dátum otvárania ponúk:
15. Október 2019
Ponuka musí platiť do:
4. Júl 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Podrobné informácie ohľadom otvárania ponúk sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 21

Výsledky

Rekonštrukcia objektu Veľvyslanectva Slovenskej republiky v Londýne, 25 Kensington Palace Gardens, Londýn

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia objektu Veľvyslanectva Slovenskej republiky v Londýne, 25 Kensington Palace Gardens, Londýn, ktorá bude realizovaná podľa projektovej dokumentácie Generálna rekonštrukcia objektu ZÚ Londýn vyhotovenej v 09/2018, v súlade s podmienkami územného rozhodnutia Permission for Development (Conditional) vydaného Planning and Borough Development dňa 23.01.2018, v súlade so stavebným povolením Conditional Design Approval Certificate vydaným miestnym stavebným úradom CLARKE BANKS, Londýn dňa 15.06.2018 a v súlade s podmienkami Crown Estate uvedenými v dokumente Licence for Alterations zo dňa 26.06.2019.. Budova Veľvyslanectva Slovenskej republiky v Londýne bola postavená v roku 1969 a v roku 1971 získala prestížnu cenu Kráľovskej spoločnosti britských architektov (RIBA) za najlepšiu novostavbu v Londýne. Objekt má dve podzemné podlažia, 5 nadzemných podlaží a celkovú úžitkovú plochu 2 962,88 m2. V budove sú umiestnené administratívne priestory veľvyslanectva, konzulárne oddelenie, reprezentačné priestory, hospodársko-technické priestory, podzemná garáž, byty pre zamestnancov a jeden kuriérny byt. Predmetom rekonštrukcie sú búracie práce, dispozičné zmeny (vybudovanie nových priečok), výmena všetkých exteriérových zasklených stien a okien, výmena podláh, výmena povrchov stien (maľby, obklady), oprava drevených interiérových prvkov (schodisko, zábradlia, dvere, skrine,...). Súčasťou rekonštrukcie je komplexná výmena technických rozvodov a technologických zariadení zdravotechnika, vzduchotechnika a chladenie, ústredné vykurovanie, elektroinštalácia, štruktúrovaná kabeláž, plynoinštalácia, požiarna signalizácia a požiarny rozhlas, výmena kotolne, výťahu, technológie kuchyne, rekonštrukcia spevnených plôch, rampy do garáže, prípojky vodovodu, kanalizácie a plynu.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 1. Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 2. Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s § 66 ods. 7, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie písomností v rámci revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanoviskom UVO č. 3/2018. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 - 16 hod., alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 4 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku, sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zábezpeky. Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v časti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov. Požaduje sa zloženie zábezpeky vo výške 150 000 eur (slovom stopäťdesiattisíc eur) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky sa nachádza v samostatnom dokumente zverejňovanom v profile verejného obstarávateľa.