Vyhlásené obstarávanie

Rádiochemické analýzy vzoriek RAO, aerosólov, vôd a zemín


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
467 848,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71610000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. August 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
30. September 2019
Dátum otvárania ponúk:
30. September 2019
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 Súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. Január 2020 až 31. December 2021

Výsledky

Rádiochemické analýzy vzoriek RAO, aerosólov, vôd a zemín

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie rádiochemických analýz vzoriek RAO, aerosólov, vôd a zemín, ktoré vyplývajú zo zákonov, vyhlášok a nariadení vlády SR, dozorných a kontrolných orgánov. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Zabezpečenie rádiochemických analýz vzoriek RAO, aerosólov, vôd a zemín, ktoré vyplývajú zo zákonov, vyhlášok a nariadení vlády SR, dozorných a kontrolných orgánov. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodv IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/422449. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 18 000,- EUR. g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva bude uzavretá na dobu určitú najskôr však od 01.01.2020 do 31.12.2021. Objednávateľ má právo, ale nie povinnosť, predĺžiť trvanie Zmluvy o obdobie jedného roka (od 01.01.2022 do 31.12.2022). Objednávateľ si musí svoje právo na predĺženie platnosti Zmluvy uplatniť u Poskytovateľa písomne, najneskôr do 31.12.2021. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako reverzný postup v súlade s § 66 ods. 7 Zákona o verejnom obstarávaní.