Vyhlásené obstarávanie

Rozvoj laboratórnej infraštruktúry – prístrojové vybavenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 351 509,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
31640000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
6. August 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
5. September 2019
Dátum otvárania ponúk:
5. September 2019
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ods. 5 písm. a) a ods. 6 zákona. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia na základe splnomocnenia.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka prístrojovej techniky pre laboratória Ústredného kontrolného a skúšobného ústavu poľnohospodárskeho v Bratislave (ďalej aj ÚKSÚP) so zameraním na analýzy spojené s úradnou kontrolnou, kontrolou v zmysle platnej legislatívy a ostatnou činnosťou v pôsobnosti ÚKSÚP. Súčasťou dodávky prístrojov sú aj súvisiace služby a to inštalácia, uvedenie do prevádzky, odskúšanie, zaškolenie obsluhy, údržba priamo na mieste dodania, dodanie užívateľskej technickej dokumentácie v slovenskom jazyku poskytovanej výrobcom, vykonávanie záručného servisu v rozsahu stanovených podmienok, ako aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, vykládky v mieste plnenia, odvoz a likvidácia obalového materiálu dodaného tovaru. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a verejný obstarávateľ k nim poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.. Predmetom zákazky je dodávka prístrojovej techniky pre laboratória Ústredného kontrolného a skúšobného ústavu poľnohospodárskeho v Bratislave (ďalej aj ÚKSÚP) so zameraním na analýzy spojené s úradnou kontrolnou, kontrolou v zmysle platnej legislatívy a ostatnou činnosťou v pôsobnosti ÚKSÚP. Súčasťou dodávky prístrojov sú aj súvisiace služby a to inštalácia, uvedenie do prevádzky, odskúšanie, zaškolenie obsluhy, údržba priamo na mieste dodania, dodanie užívateľskej technickej dokumentácie v slovenskom jazyku poskytovanej výrobcom, vykonávanie záručného servisu v rozsahu stanovených podmienok, ako aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, vykládky v mieste plnenia, odvoz a likvidácia obalového materiálu dodaného tovaru. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a verejný obstarávateľ k nim poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Doplňujúce informácie

1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 zákona, teda verejný obstarávateľ (ďalej len "VO") uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. 2. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.evo.gov.sk (ďalej len IS EVO). 3. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. Celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. 4. VO požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v tomto oznámení. 5. Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom IS EVO a súčasne sú zverejnené v profile VO na portáli www.uvo.gov.sk. 6. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku len v elektronickej forme prostredníctvom IS EVO, v súlade s týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania, so súťažnými podkladmi a s inými dokumentmi poskytnutými VO. 7. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 8. VO požaduje zábezpeku ponuky vo výške 50 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Všetky náklady spojené s vypracovaním a predložením ponuky sú výlučne výdavkami uchádzača. VO nebude zodpovedný a ani neuhradí žiadne výdavky alebo straty akéhokoľvek druhu vynaložené uchádzačom v súvislosti s vypracovaním ponuky. 10. VO si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. 11. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené VO jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Formulár jednotného európskeho dokumentu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je vo formáte .rtf, umožňujúcom jeho priame vypĺňanie, dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk. 12. VO vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. 13. VO nesmie uzavrieť Rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť podľa zákona č. 315/2016 Z. z. .zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa tohto zákona , ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 14. Rámcová dohoda (ďalej len "dohoda") nadobúda platnosť dňom jej podpísania oprávnenými zástupcami oboch účastníkov dohody a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v registri. V prípade, že kupujúci nezíska finančné prostriedky zo štátneho rozpočtu na financovanie predmetu dohody, bude platnosť dohody ukončená bez akýchkoľvek nárokov a kompenzácií v akejkoľvek forme niektorej zo zmluvných strán a nebude sa to považovať za nesplnenie predmetu dohody.