Predmetom zákazky je upgrade angiografického prístroja Allura Xper FD10 inštalovaného na pracovisku intervenčnej kardiológie. Súčasťou dodania predmetu zákazky je aj dodanie na miesto určenia, inštalácia, uvedenie do prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, návody na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletná užívateľská dokumentácia v slovenskom/českom jazyku, potrebná servisná technická dokumentácia, zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa v potrebnom rozsahu a zabezpečenie záručného servisu, vrátane pravidelných bezpečnostných a elektrických kontrol podľa odporúčaní výrobcu a platnej legislatívy SR počas doby záruky. Zákazka nie je rozdelená na časti. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné.S ohľadom na charakter predmetu zákazky, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne. Je nevyhnunté, aby dodanie predmetu zákazky zabezpečoval jeden hospodársky subjekt, ktorý bude zodpovedný za zabezpečenie funkčnosti prístroja. Vzhľadom na uvedené, ako aj s ohľadom na efektivitu dodávky, nie je možné zákazku rozdeliť na časti bez vážneho rizika ohrozenia plnenia obstarávanej zákazky.. Predmetom zákazky je upgrade angiografického prístroja Allura Xper FD10 inštalovaného na pracovisku intervenčnej kardiológie. Súčasťou dodania predmetu zákazky je aj dodanie na miesto určenia, inštalácia, uvedenie do prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, návody na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletná užívateľská dokumentácia v slovenskom/českom jazyku, potrebná servisná technická dokumentácia, zaškolenie zamestnancov odberateľa v potrebnom rozsahu a zabezpečenie záručného servisu, vrátane pravidelných bezpečnostných a elektrických kontrol podľa odporúčaní výrobcu a platnej legislatívy SR počas doby záruky.
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 2.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obstarávateľ všetky tieto podklady / dokumenty bude zverejňovať ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/... a zároveň v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ sa v zmysle § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak ponuka úspešného uchádzača presiahne výšku finančných prostriedkov odsúhlasených zriaďovateľom na predmet zákazky t.j. výšku 577 189,00 EUR bez DPH. 5. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácii a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.