Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovania administratívnych, prevádzkových, ubytovacích, sociálnych a spoločných priestorov verejného obstarávateľa. Poskytovanie upratovacích služieb bude zabezpečené v rôznej periodicite v závislosti od konkrétnych požiadaviek verejného obstarávateľa.. Predmetom zákazky je poskytovanie riadnych (pravidelných) upratovacích služieb v administratívnych, prevádzkových, ubytovacích, sociálnych a spoločných priestoroch verejného obstarávateľa.Predmetom zákazky je poskytovanie mimoriadnych (nepravidelných) upratovacích služieb v administratívnych, prevádzkových, ubytovacích, sociálnych a spoločných priestoroch verejného obstarávateľa.
1. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa osobitnej časti vestníka VO (ďalej len profil VO) - uvedenom v oddiele I oznámenia o vyhlásení, ako aj v EN EVOSERVIS tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Každému záujemcovi sa zároveň odporúča pravidelne sledovať profil verejného obstarávateľa, nakoľko každý zo záujemcov nesie riziko prípadného nezapracovania tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom vysvetľovania a/alebo doplnenia súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejneného v profile verejného obstarávateľa. Ďalšie podrobnosti tykajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená pre predmet zákazky Časť 1: Upratovacie služby vo výške 15 000,00 EUR a pre Časť 2: Mimoriadne upratovacie služby vo výške 5 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. 3.Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača predloženie potvrdenia o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdenia o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa pre Časť 1: Riadne upratovacie služby minimálne vo výške 1 500 000,00 EUR a pre Časť 2: Mimoriadne upratovacie služby minimálne vo výšle 500 000,00 EUR.