Vyhlásené obstarávanie

Manažment údajov Sociálnej poisťovne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 503 840,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Júl 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
13. August 2019
Dátum otvárania ponúk:
13. August 2019
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 zákona. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia na základe splnomocnenia.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 81

Výsledky

Manažment údajov Sociálnej poisťovne

Manažment údajov Sociálnej poisťovne

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je (i) vytvorenie diela - nového informačného systému s názvom Manažment údajov Sociálnej poisťovne (ďalej len "IS MÚSP") v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne a (ii) poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela IS MÚSP. IS MÚSP plne pokryje požiadavky, ktoré boli v minulosti identifikované pre Centrálny register subjektov sociálneho poistenia a navyše umožní Sociálnej poisťovni efektívnym spôsobom splniť požiadavky legislatívy tým, že: - pre všetky agendy Sociálnej poisťovne zabezpečí jednotný prístup k údajom ostatných orgánov verejnej moci (ďalej len "OVM") tak, aby tieto údaje nemuseli byť dodatočne požadované od fyzických a právnických osôb - realizácia princípu "jeden krát a dosť" pre agendy Sociálnej poisťovne. - zabezpečí jednotný spôsob poskytovania údajov Sociálnej poisťovne pre ostatné OVM v súlade so zákonom č. 461/2003 Z. z. o sociálnom poistení v znení neskorších predpisov a zákonom č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov - podpora realizácie princípu "jeden krát a dosť" pre ostatné OVM. IS MÚSP ďalej pokryje požiadavku zlepšiť dostupnosť, kvalitu a bezpečnosť tých údajov Sociálnej poisťovne, ktoré sú používané vo viacerých systémoch Sociálnej poisťovne takým spôsobom, že ku každému údaju z tejto kategórie bude priradený správca, ktorý bude garantovať aktuálnosť a správnosť údaja a tento údaj bude dostupný z jedného miesta pre všetkých konzumentov. Po vytvorení IS MÚSP je predmetom zákazky poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.. 1. Predmet zákazky pozostáva z dvoch samostatne rozpočtovaných položiek: i. vytvorenie diela - nového IS MÚSP v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne - financovanie z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (ďalej len "OPII"), Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť (ďalej len "PO7") a ii. poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP - financovanie z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne. 2. Doplňujúce informácie k bodu II.1.5) Celková odhadovaná hodnota tohto oznámenia: Celková predpokladaná hodnota zákazky (ďalej len "PHZ") je 4 503 840,00 eur bez DPH, z toho i. PHZ na poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne financované z OPII, PO7, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS MÚSP: 3 234 850,00 eur bez DPH, ii. PHZ na poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov financované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne: 1 268 990,00 eur bez DPH, pričom z toho PHZ na poskytovanie služieb a. podpory prevádzky IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov je 500 595,00 eur bez DPH a b. rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov je 768 395,00 eur bez DPH. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne PHZ, a tak vo vzťahu k PHZ pre poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne financované z OPII, PO7, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS MÚSP (bod 2. ods. i. tejto časti tohto oznámenia), ako aj vo vzťahu k PHZ pre poskytnutie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov financované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne (bod 2. ods. ii. tejto časti tohto oznámenia), a to tak vo vzťahu k PHZ na poskytovanie služieb podpory prevádzky IS MÚSP (bod 2. ods. ii. písm. a. tejto časti tohto oznámenia), ako aj vo vzťahu k PHZ na poskytovanie služieb rozvoja IS MÚSP (bod 2. ods. ii. písm. b. tejto časti tohto oznámenia). 3. Verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo na vytvorenie IS MÚSP (ďalej ako "zmluva o dielo") a Zmluvu o poskytovaní služieb pri podpore prevádzky a rozvoji IS MÚSP (ďalej ako "SLA zmluva") (v texte tohto oznámenia spolu aj ako "zmluva"), pri ktorých sa uplatňuje režim tzv. závislých zmlúv podľa § 275 Obchodného zákonníka. 4. Predmet zákazky pozostáva z poskytovania nasledovných služieb: i. vytvorenie diela - nového IS MÚSP v rozsahu poskytnutia služieb podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov maximálne do 21 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, ii. poskytovane služieb podpory prevádzky IS MÚSP počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy v rozsahu podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov, iii. poskytovane služieb rozvoja IS MÚSP v maximálnom rozsahu 1 300 človekodní počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy v rozsahu podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, povahy a množstva služieb a ostatných požiadaviek je uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 5. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Lehota plnenia predmetu zákazky je nasledovná: a) vytvorenie a implementácia IS MÚSP maximálne do 21 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, b) poskytovanie podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP počas obdobia 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP podľa písm. a), tzn. od nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy.

Doplňujúce informácie

1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 druhá veta zákona, teda vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO. 4. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v tomto oznámení. 6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku, ktorým je slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka, ktorým je slovenský jazyk. 7. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS EVO požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 zákona. Podrobné informácie o vysvetlení sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Zábezpeka ponuky v zmysle zákona sa vyžaduje vo výške 200 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Pre vyplnenie a opätovné použitie jednotného európskeho dokumentu je možné využiť bezplatnú službu dostupnú na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. 11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. Z dôvodu nedostatočného počtu znakov, pokračovanie v bode II.2.14) tohto oznámenia.