Kompaktné snímacie záznamové zariadenie s integrovaným objektívom (ďalej ako aj fotoďalekohľad), možnosť kombinovaného stabilizovaného pozorovania záznamu, statického aj pohyblivého obrazu vrátane jeho prehrávania a zaznamenávania s integrovaným externým kontrolným displejom.. Predmetom tohto obstarávania je záväzok predávajúceho dodať 391 kompaktných snímacích záznamových zariadení vrátane príslušenstva, programového vybavenia, technickej dokumentácie .
1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 zákona, teda VO uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. 2. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 3. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 50 000,00 EUR (slovom: päťdesiattisíc EUR). Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov. 4. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 zákona. 5. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z nasledovných dôvodov: 6. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, a to z dôvodu, že predmetná skupina tovarov bude tvoriť jeden set fotoďalekohládu Je kladená požiadavka vzájomnú interoperabilitu všetkých položiek fotoďalekohľadu. Súťažiaci má možnosť zvoliť tovary od jedného alebo viacerých výrobcov, ale musí byť zodpovedný za to, že dodávané tovary budú navzájom prepojiteľné na fyzickej úrovni a budú spĺňať všetky požiadavky. Pri ďalšom delení predmetnej skupiny tovarov a súvisiacich služieb by nebolo možné garantovať vzájomnú interoperabilitu a kompaktnosť riešenia. Podrobná špecifikácia je uvedená v opise predmetu zákazky, tvoriacom prílohu súťažných podkladov. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné aj časové väzby, charakter predmetu zákazky, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne až objektívne nerealizovateľné. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania 7. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty