Predmetom zákazky sú stavebné úpravy diaľničného hraničného priechodu. Modernizáciou diaľničného hraničného priechodu (ďalej len "DHP") dôjde k rozšíreniu parkovacích miest pre nákladné vozidlá, osobné vozidlá a autobusy, ktoré spolu s novou organizáciou a novými prvkami bezpečnosti na jestvujúcich spevnených plochách a komunikáciách prispejú k zlepšeným možnostiam parkovania, bezpečnosti a celkovému komfortu pre motoristickú verejnosť na DHP.. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy diaľničného hraničného priechodu. Modernizáciou diaľničného hraničného priechodu (ďalej len "DHP") dôjde k rozšíreniu parkovacích miest pre nákladné vozidlá, osobné vozidlá a autobusy, ktoré spolu s novou organizáciou a novými prvkami bezpečnosti na jestvujúcich spevnených plochách a komunikáciách prispejú k zlepšeným možnostiam parkovania, bezpečnosti a celkovému komfortu pre motoristickú verejnosť na DHP. V rámci stavby dôjde k modernizácii verejného osvetlenia, kanalizačného systému a vonkajších rozvodov NN, taktiež bude zriadený stály kamerový dohľad s prenosom dát na pracovisko SSÚD 2 Bratislava, ktorý prispeje k zvýšenej bezpečnosti návštevníkov. Navrhované stavebné úpravy vytvárajú priestorové a funkčné možnosti budúceho využívania existujúcich objektov pre vlastné potreby verejného obstarávateľa (údržba, informačné centrum, galéria NDS, administratívne priestory), ako aj pre komerčné využívanie (rozšírenie parkovania pre kamióny, služby pre motoristov, vydávanie a odber palubných jednotiek, reštaurácia, predaj suvenírov, rýchle občerstvenie, verejné WC, motel, galéria). Navrhované stavebné úpravy neriešia umiestnenie nových pozemných objektov na riešenej ploche areálu DHP Čunovo. Všetky pozemné stavebné objekty A,B,C,D,E,F,G zachovávajú svoj pôvodný architektonický výraz. Z hľadiska funkčného využívania zachovávajú objekty charakter verejnej budovy pre administratívu, služby pre motoristov, ubytovanie, občerstvenie, informačné centrum a pod. Využívanie vnútorných priestorov je prispôsobené novým požiadavkám budúcich užívateľov.
1/ Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (verejná reverzná súťaž). 2/ Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 z profilu verejného obstarávateľa umiesteného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127 2.2 elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, ktorej webová aplikácia je umiestená na doméne https://josephine.proebiz.com. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 3/ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO (v pravej hornej časti obrazovky). 4/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 250 000,00 EUR (slovom: dvestopäťdesiattisíc eur). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Zmluvy uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 6/ Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.