Vyhlásené obstarávanie

Realizácia stavby „2x400 kV vedenie lokalita Veľký Meder – štátna hranica Slovenská republika - Maďarsko“


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
18 100 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45231400-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. December 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Január 2019
Dátum otvárania ponúk:
31. Január 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Realizácia stavby „2x400 kV vedenie lokalita Veľký Meder – štátna hranica Slovenská republika - Maďarsko“

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je zhotovenie diela: 2x400 kV vedenie lokalita Veľký Meder štátna hranica Slovenská republika Maďarsko v rozsahu: 1.1 Výstavba nového 2x400 kV vedenia lokalita Veľký Meder štátna hranica Slovenská republika Maďarsko a súvisiacich činností v zmysle vypracovanej dokumentácie pre výber zhotoviteľa stavby (DVZ) 2x400 kV vedenie lokalita Veľký Meder štátna hranica Slovenská republika Maďarsko, arch. číslo 52-9-00110 z 04/2018. 1.2 Vypracovanie dokumentácie pre realizáciu stavby (DRS), dielenskej dokumentácie a dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby (DSV). 1.3 Inžinierske činnosti pre práce po dokončení stavby. 1.4 Geodetické práce a majetkovoprávne činnosti. 2. Montážne práce v rámci napojenia nového 2x400 kV vedenia lokalita Veľký Meder štátna hranica Slovenská republika Maďarsko do existujúceho 2x400 kV vedenia V479/480 Gabčíkovo Veľký Ďur na p.b.č.46 a p.b.č.47 budú prebiehať s ohľadom na termíny vypínania existujúceho 2x400 kV vedenia V479/480 v roku 2020, v predpokladanom celkovom rozsahu 2 týždňov. Presný termín bude určený v ročnom harmonograme vypínania vedení a písomne oznámený zhotoviteľovi (montážne práce budú realizované na 2x400 kV vedení V479/480 pri vypnutom vedení). Uvedený termín vypínania vedenia môže byť zmenený výlučne zo strany objednávateľa a to v prípade nepriaznivej situácie v prenosovej sústave. V prípade zmeny termínu vypínania vedenia bude nový termín vypínania vedenia bezodkladne oznámený zhotoviteľovi písomnou formou na adresu zhotoviteľa. 3. Zhotoviteľ zrealizuje predmet zákazky v rozsahu min.: 3.1 V rámci výstavby nového 400 kV vedenia a súvisiacich činností sú to najmä: 3.1.1 Dodávka materiálu, 3.1.2 Stavebná a montážna časť betonáž základov, montáž a stavba oceľových skrutkovaných pozinkovaných stožiarov priehradovej konštrukcie, montáž vodičov, montáž izolátorových závesov s keramickými izolátormi, montáž kombinovaného zemného lana (KZL), demontáž vodičov, izolátorových závesov a KZL v úseku p.b.č.46 a p.b.č.47 vedenia V480 v rámci existujúceho 2x400 kV vedenia V479/480 Gabčíkovo Veľký Ďur, realizácia denného leteckého prekážkového značenia stožiara p.b.č.355 náterom, montáž nočného leteckého prekážkového značenia stožiara p.b.č.355 svetelným prekážkovým značením, montáž odkloňovačov letu vtákov na kombinovaných zemných lanách a inštalácia búdok pre hniezdenie vtákov, 3.1.3 Výrub stromov a drevín rastúcich mimo lesa (na poľnohospodárskych pozemkoch) a rekultivácie na poľnohospodárskych pozemkoch vyplývajúce z rozhodnutí povoľujúcich orgánov štátnej správy, 3.1.4 Úprava, resp. vybudovanie prístupových ciest, vybudovanie zjazdov vrátane všetkých IČ, uvedenie ciest a zjazdov do pôvodného stavu po ukončení všetkých prác v súlade s uplatnenými požiadavkami vlastníkov, užívateľov alebo správcov dotknutých pozemkov alebo nehnuteľností, 3.1.5 Vytýčenie stožiarových miest, trasy (osi) vedenia, všetkých priesekov a výrubov v trase vedenia (na lesných a poľnohospodárskych pozemkoch), 3.1.6 Porealizačné zameranie stožiarových miest, ochranného pásma a pozdĺžneho profilu celého nového 400 kV vedenia (vodiče, KZL), 3.1.7 Vypracovanie podrobného harmonogramu realizácie celého diela, ktorý musí obsahovať realizačný plán v jednotlivých týždňoch, 3.1.8 Zabezpečenie a vytýčenie potrebných podzemných inžinierskych sietí, križovaných objektov, zabezpečenie vypínania križovaných vedení NN/VN/VVN vrátane poplatkov za vypínanie vedení, 3.1.9 Kontaktovanie užívateľov dotknutých pozemkov, zabezpečenie vstupov na pozemky, 3.1.10 Prerokovanie a úhrada vzniknutých škôd spôsobených zhotoviteľom pri realizácií diela. Pokračovanie opisu je v bode II.2.4 oznámenia.. Pokračovanie opisu predmetu zákazky: 3.1.11 Zabezpečenie a dodanie záverečného preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí stavby s dodaním potrebnej dokumentácie ako i príslušných certifikátov od použitých materiálov, vážne lístky demontovaného materiálu, odovzdanie fotokópií protokolov o vykonaných typových skúškach izolátorov, armatúr a izolátorových závesov podľa platných noriem SR v autorizovanej skúšobni EU (požadovaný rozsah skúšok izolátorových závesov: atmosférický impulz za sucha, spínací impulz za dažďa, rádiové rušenie, skratový prúd). Prípadne náklady na vykonanie skúšok izolátorových závesov budú zahrnuté v cene za materiál izolátorových závesov, 3.1.12 Zabezpečenie statických skúšok stožiarov (typov N+6 a II+3) nového 400 kV vedenia vrátane odovzdania protokolov z vykonaných statických skúšok, 3.1.13 Zabezpečenie vydania Správy o odbornej prehliadke a odbornej skúške elektrického zariadenia a Inšpekčnej správy a Osvedčenia o úradnej skúške technického zariadenia oprávnenou organizáciou v SR, 3.1.14 Zabezpečenie dopravného značenia vrátane projektov a kompletnej IČ, 3.1.15 Zabezpečenie odborného autorského dozoru projektanta a statika pri realizácií diela, zabezpečenie odborného autorského dozoru geológa pri výkope základových jám, 3.1.16 Zabezpečenie potrebných zmien už vydaných povolení, 3.1.17 V prípade, že užívatelia, resp. vlastníci lesných pozemkov si vyhradia právo realizovať práce súvisiace s lesnými výrubmi vlastnými kapacitami za úhradu súvisiacich nákladov objednávateľom stavby, zhotoviteľ inžinierskych činností zabezpečí činnosti uvedené bližšie v súťažných podkladoch a v návrhu Zmluvy o dielo, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 3.2 V rámci vypracovania dokumentácií sú to najmä: 3.2.1 Vypracovanie dokumentácie pre realizáciu stavby (DRS) predstavuje dopracovanie dokumentácie pre výber zhotoviteľa (DVZ), jej prerokovanie v priebehu a v závere prác s dotknutými orgánmi a organizáciami. DRS musí byť vypracovaná v súlade s dokumentáciou pre stavebné povolenie a musí byť úradne overená oprávnenou právnickou organizáciou (napr. Technickou inšpekciou SR). DRS bude odovzdaná v desiatich vyhotoveniach v papierovej forme a v desiatich vyhotoveniach v digitálnej forme na CD/DVD nosičoch. Digitálna forma dokumentov bude vo formáte spracovania (MS Office, AutoCad, DWG, resp. MicroStation DGN) a vo formáte PDF. V prípade potreby naviac paré dokumentácie objednávateľ túto objedná u zhotoviteľa samostatne. Zhotoviteľ sa zaväzuje objednanú dokumentáciu dodať do 7 dní od obdržania objednávky. 3.2.2 Vypracovanie dielenskej dokumentácie priehradových stožiarov vrátane montážnych rámov pre základové diely pre každú typovú radu vrátane predloženia protokolov z kontrolnej montáže stožiarov. 3.2.3 Vypracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby (DSV) po ukončení výstavby. 3.3 V rámci inžinierskych činností pre práce po dokončení stavby sú to najmä: 3.3.1 Výkon inžinierskych činností pre realizáciu diela 2x400 kV vedenie lokalita Veľký Meder štátna hranica Slovenská republika Maďarsko v rozsahu potrebnom pre práce po dokončení stavby pre novobudované líniové stavby v zmysle výkonovej fázy č.7 bodu 3.3.2 Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností - UNIKA 2018. 3.4 V rámci geodetických prác a majetkovoprávnych činností sú to najmä: 3.4.1 Výkon geodetických prác pre realizáciu diela 2x400 kV vedenie lokalita Veľký Meder štátna hranica Slovenská republika Maďarsko v rozsahu: 3.4.1.1 Zabezpečenie vypracovania geometrických plánov porealizačného zamerania stavby, t.j. zameranie stožiarového miesta a vytýčenie ochranného pásma vedenia za účelom zápisu vecného bremena, 3.4.2 Výkon majetkovoprávnych činností pre realizáciu diela 2x400 kV vedenie lokalita Veľký Meder štátna hranica Slovenská republika Maďarsko. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a v Zmluve o dielo, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady s prílohami (ďalej len SP), ako aj Zmluva o dielo s prílohami sú dostupné v Profile obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2644 a na portáli SEPS PORTÁL VO: https://obstaravanie.sepsas.sk 2. Obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému SEPS PORTÁL VO, ktorý je dostupný na webovej adrese uvedenej v bode I.3). 3. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní, uvedených v oznámení, môže ktorýkoľvek zo zaregistrovaných a prihlásených záujemcov v súlade s § 48 zákona požiadať o ich vysvetlenie písomnou formou prostredníctvom systému SEPS PORTÁL VO v slovenskom jazyku. Vysvetlenie obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona prostredníctvom funkcionality SEPS PORTÁL VO všetkým záujemcom, ktorí sú mu v predmetnej zákazke v systéme SEPS PORTÁL VO známi a zverejní prostredníctvom SEPS PORTÁL VO a v profile obstarávateľa. 4. Žiadosť o účasť - všetky doklady a ostatné dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní musia byť predložené elektronicky prostredníctvom funkcionality systému SEPS PORTÁL VO v lehote na predkladanie žiadostí o účasť podľa bodu IV.2.2) a to ako skeny požadovaných dokladov, vyhotovené z ich originálov alebo ich úradne osvedčených kópií. Obstarávateľ určil pre predloženie elektronickej ponuky formát kódovania a šifrovania vo formáte PDF, v strojovo čitateľnom tvare. 5. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 zákona stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6. Prílohou SP je vyplnená Časť I. JED-u, t. j. strana č. 3 Prílohy 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z 05.01.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že vzor formulára JED-u, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, je zverejnený na webovom sídle ÚVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky-dokument-604.html a údaje uvedené v Časti I. JED-u obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa, aby si do neho sami preniesli/prepísali. 7. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 8. V súlade s § 56 ods. 8 a nasl. zákona obstarávateľ stanovuje, že úspešný uchádzač je povinný poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie Zmluvy o dielo tak, aby mohla byť uzavretá do 45 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 zákona, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 9. Obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy v rámci súčinnosti požadovať doklady uvedené v bode 32.6. časti A.1 SP. 10. Vzhľadom na charakter predmetu zákazky obstarávateľ podľa § 38 ods. 4 zákona vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám úspešný uchádzač alebo v prípade skupiny dodávateľov, ktorýkoľvek člen skupiny. Bližšie informácie sú uvedené v SP a v návrhu Zmluvy o dielo, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 11. Ďalšie informácie a požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 12. Štatistická informácia pre ÚVO - vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá a podmienky plnenia zmluvy v predmetnom verejnom obstarávaní sa neuplatňujú žiadne aspekty - písm. d). 13. Obstarávateľ dáva na vedomie, že v dňoch 24.12.2018 - 01.01.2019 je nariadené hromadné čerpanie dovolenky.