Predmetom zákazky je vytvorenie Informačného systému obchodného registra, ktorý plne nahradí existujúce riešenie a zároveň pokryje všetky očakávané legislatívne a procesné zmeny súvisiace so službami obchodného registra a aktuálnymi potrebami modernizácie týchto služieb. Výsledkom implementácie nového Informačného systému obchodného registra sa zabezpečí vytvorenie jednotného metodického a procesného biznis modelu zabezpečenia výkonu všetkých registrových, integračných a podporných agend, predovšetkým súčasných agend obchodného registra (s integráciou na Systém prepojenia centrálnych registrov, obchodných registrov a registrov spoločností (ďalej aj BRIS), ako aj s integráciou na iné registre ako napríklad centrálny register zmlúv, register partnerov verejného sektora) a registra diskvalifikácii. Cieľom vytvorenia Informačného systému obchodného registra bude aj zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti e-Government služieb pre podnikateľov, zlepšenie celkovej dostupnosti dát verejnej správy vo forme otvorených dát. Projekt - Informačný systém obchodného registra zahŕňa najmä: analýzu, vývoj, testovanie, nasadenie, školenie, konzultáciu, systémové integrácie, bezpečnosť a prevádzkovú podporu a ďalší rozvoj. Súčasťou dodávky je prevádzková podpora počas 5 rokov od odovzdania systému do produkčnej prevádzky.. Predmetom zákazky je vytvorenie Informačného systému obchodného registra, ktorý plne nahradí existujúce riešenie a zároveň pokryje všetky očakávané legislatívne a procesné zmeny súvisiace so službami obchodného registra a aktuálnymi potrebami modernizácie týchto služieb. Výsledkom implementácie nového Informačného systému obchodného registra sa zabezpečí vytvorenie jednotného metodického a procesného biznis modelu zabezpečenia výkonu všetkých registrových, integračných a podporných agend, predovšetkým súčasných agend obchodného registra (s integráciou na Systém prepojenia centrálnych registrov, obchodných registrov a registrov spoločností (ďalej aj BRIS), ako aj s integráciou na iné registre ako napríklad centrálny register zmlúv, register partnerov verejného sektora) a registra diskvalifikácii. Cieľom vytvorenia Informačného systému obchodného registra bude aj zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti e-Government služieb pre podnikateľov, zlepšenie celkovej dostupnosti dát verejnej správy vo forme otvorených dát. Projekt - Informačný systém obchodného registra zahŕňa najmä: analýzu, vývoj, testovanie, nasadenie, školenie, konzultáciu, systémové integrácie, bezpečnosť a prevádzkovú podporu a ďalší rozvoj. Súčasťou dodávky je prevádzková podpora počas 5 rokov od odovzdania systému do produkčnej prevádzky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky: Opis predmetu zákazky, technické požiadavky tvorí samostatnú časť podkladov B.1 Opis predmetu zákazky.
1)V zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO) komunikácia medzi verejným obstarávateľom (VO) a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku elektronicky prostredníctvom komunik. rozhrania systému ERANET, ktorý je umiestnený na webovej adrese: https://justice.eranet.sk. Priamy odkaz na túto webovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 2)VO odporúča záujemcom, aby si SP stiahli až po registrovaní sa do systému ERANET. 3)Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://justice.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://justice.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 4)VO si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predlož. ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám a najmä finančným predpokladom VO alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má VO určenú na predmet zákazky. 5)Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 6)VO podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušajúcu hospodársku súťaž. 7) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti vzhľadom na povahu predmetu zákazky, ktorým je vytvorenie Informačného systému Obchodného registra, ktorý plne nahradí existujúce riešenie a zároveň pokryje všetky očakávané legislatívne a procesné zmeny súvisiace so službami obchodného registra a Informačný systém Obchodného registra je postavený ako jeden informačný systém a nie je možné, aby tieto služby poskytovali rôzni poskytovatelia. Akákoľvek zmena systému má dopad na jeho fungovanie a po zásahu tretej osoby do systému by nebolo možné zo strany dodávateľa poskytnúť záruku na dodané zmeny. Obchodný register bude vytvorený, prevádzkovaný a udržiavaný ako jeden celok z dôvodu charakteru jeho architektúry a skutočnosti dopadu zmeny funkcionality na jednotlivé časti systému. 8) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9) celkové trvanie zákazky je 138 mesiacov, pričom lehota na vykonanie diela je 18 mesiacov od účinnosti Zmluvy o dielo a trvanie Zmluvy o poskytovaní systémovej a aplikačnej podpory Informačného systému OR je 5 rokov odo dňa účinnosti zmluvy s možnosťou jej predĺženia až o 5 rokov. 10) Dodatočné kódy CPV: 72230000-6, 72254000-0, 72263000-6, 72421000-7, 72200000-7,072227000-2, 79632000-3, 72267100-0, 72261000-2, 72267000-4