Vyhlásené obstarávanie

Výber finančných sprostredkovateľov pre implementáciu finančného nástroja - Úverový nástroj na podporu energetickej hospodárnosti bytových domov 2


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
National Development Fund II., a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
129 495 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66000000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
7. December 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Február 2019
Dátum otvárania ponúk:
15. Február 2019
Ponuka musí platiť do:
31. August 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Bližšie informácie sú uvedené v článku 14. bod 4. Otváranie ponúk súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 429

Výsledky

Výber finančných sprostredkovateľov pre implementáciu finančného nástroja - Úverový nástroj na podporu energetickej hospodárnosti bytových domov 2

Opis obstarávania

Vybraní finanční sprostredkovatelia budú zodpovední za vykonávanie činností súvisiacich s implementáciou finančného nástroja Úver na podporu energetickej hospodárnosti bytových domov.. Predmetom zákazky je vykonávanie činností Finančného sprostredkovateľa súvisiacich s implementáciou finančného nastroja na podporu energetickej hospodárnosti bytových domov (ďalej len "Finančný nástroj PRSL_EE"). Poslaním finančných nástrojov implementovaných v rámci IROP je podporovať poskytovanie finančných prostriedkov pre investície do zveľaďovania kvality života na Slovensku. Cieľom Finančného nástroja PRSL_EE je ponúknuť Prijímateľom zvýhodnené úvery na podporu energetickej hospodárnosti bytových domov. Nosným cieľom finančných nástrojov v rámci IROP je zlepšenie prístupu k finančným zdrojom pre investičné projekty v rámci regionálneho rozvoja na Slovensku, a to prostredníctvom používania návratných finančných nástrojov akými sú úverové nástroje. Zlepšenie prístupu k investičným zdrojom by malo pomôcť odstrániť kľúčové úzke miesta v rozvoji regiónov SR a prispieť k budovaniu ich konkurencieschopnosti. Finančné nástroje implementované v rámci IROP majú za cieľ podporiť rast kvality života a taktiež prispieť k rozvíjaniu objektívnych podmienok udržania, respektíve postupného zvyšovania kvality života vo vybraných oblastiach na území SR, a tak prispieť k zabezpečeniu vhodných podmienok pre život obyvateľov na Slovensku. Cieľom Finančného nástroja PRSL_EE je poskytovať prostredníctvom finančných sprostredkovateľov financovanie vo forme zvýhodnených úverov (nižšia úroková sadzba) vlastníkom bytov a nebytových priestorov v bytových domov určených na zlepšovanie energetickej hospodárnosti bytových domov v Slovenskej republike. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Táto verejná súťaž bude prebiehať v súlade s ustanoveniami podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a Záujemcami/Uchádzačmi sa uskutočňuje výhradne elektronicky, prostredníctvom systému EVO (Elektronické Verejné Obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html) s využitím všetkých jeho funkcionalít. Na nasledujúcom linku sú uvedené príručky a videonávody pre modernizovanú verziu systému EVO: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html 3. Pojem doručenie uvádzaný v zákone o verejnom obstarávaní a v súťažných podkladoch znamená v systéme EVO moment doručenia, ktorý je totožný s momentom odoslania elektronickej správy v systéme EVO. Prečítanie elektronickej správy v systéme EVO Záujemcom/Uchádzačom ani Verejným obstarávateľom nemá súvis s momentom doručenia. 4. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 5. V prípade skupiny dodávateľov musí byť prílohou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci ponuky. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči Verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 6. Verejný obstarávateľ zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti v rámci vyhláseného postupu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ nepovoľuje rozdelenie predmetu zákazky na časti, nakoľko rozdelenie predmetu zákazky na časti je neefektívne a nepotrebné z pohľadu záujmu Verejného obstarávateľa na implementáciu Celkovej výšky finančných prostriedkov v programovom období 2014-2020. Zákazka bude zadaná viacerým úspešným Uchádzačom, čím Verejný obstarávateľ zabezpečí dostatočnú súťaž medzi hospodárskymi subjektmi a zároveň zachová flexibilitu potrebnú k dosiahnutiu sledovaného cieľa, ktorým je alokácia Celkových prostriedkov na Finančný nástroj PRSL_EE v plnej výške. Zákazku nie je možné rozdeliť na vopred zadefinované časti, nakoľko Uchádzači v rámci návrhu na plnenie kritérií predkladajú Plán implementácie Finančného nástroja PRSL_EE, v ktorom záväzne určia celkový objem poskytnutých úverov, spolufinancovaných z prostriedkov na tento Finančný nástroj. Presný objem zákazky (alokácia na Finančný nástroj PRSL_EE), ktorý bude zadaný dvom uchádzačom alebo jednému uchádzačovi tak v momente vyhlásenia Verejnej súťaže nie je Verejnému obstarávateľovi známy. Maximálna alokácia na Finančný nástroj PRSL_EE je upravená v bode 6.3 súťažných podkladov. Zároveň platí, že Verejný obstarávateľ má záujem alokovať Celkové prostriedky na Finančný nástroj v plnej výške a jeho cieľom nie je alokovať len ich časť, k čomu by mohlo dôjsť v prípade rozdelenia zákazky. Z hľadiska vecného rozdelenia predmetu zákazky ďalej platí, že k sprostredkovaniu implementácie tohto Finančného nástroja dochádza v súlade so Zákonom o finančných nástrojoch a Systémom riadenia finančných nástrojov.