Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie operačných sál operačnými stolmi, lampami a anestéziologickými prístrojmi


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Nitra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 287 701,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. November 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Január 2019
Dátum otvárania ponúk:
23. Január 2019
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
1. Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. 2. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritéria" je verejné. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 90

Výsledky

Vybavenie operačných sál operačnými stolmi, lampami a anestéziologickými prístrojmi

Vybavenie operačných sál operačnými stolmi, lampami a anestéziologickými prístrojmi

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup anesteziologického prístroja vyššej rady, systémových operačných stolov, mobilných operačných stolov, pôrodnej postele a vybavenia operačných sál. Predme zákazky sa delí na časti: Časť 1 predmetu zákazky - Anesteziologické prístroje Časť 2 predmetu zákazky - Systémové operačné stoly Časť 3 predmetu zákazky - Mobilné operačné stoly Časť 4 predmetu zákazky - Vybavenie ostatných operačných sál Uchádzač predloží ponuku na jednu časť predmetu zákazky, na viacero častí alebo na celý predmet zákazky. Podrobné vymedzenie všetkých častí predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky.. Predmetom časti 1 zákazky je nákup anesteziologických prístrojov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.Predmetom časti 2 zákazky je nákup systémových operačných stolov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.Predmetom časti 3 zákazky je nákup mobilných operačných stolov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.Predmetom časti 4 zákazky je nákup vybavenia ostatných operačných sál. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní v systéme ERANET na URL adrese: https://fnnitra.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: http://fnnitra.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/32) 2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://fnnitra.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://fnnitra.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme ERANET, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 5. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov III. tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. 6. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po kladnom výsledku administratívnej kontroly vykonanej Sprostredkovateľským orgánom a Úradom pre verejné obstarávanie (ak sa vyžaduje). 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.