Vyhlásené obstarávanie

Nedeštruktívne skúšky pre potreby systému hospodárenia s vozovkami (SHV)-cesty I.triedy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská správa ciest
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
900 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71632200-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. September 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Október 2018
Dátum otvárania ponúk:
23. Október 2018
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk -časť Ostatné je neverejná. Oprávnené osoby sú členovia hodnotiacej komisie verejného obstarávateľa.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je vykonanie kontinuálnych nedeštruktívnych meraní a skúšok vozoviek na cestách I. triedy pre potreby systému hospodárenia s vozovkami a následné spracovanie údajov v hodnotiacom softvéri. Rozsah zadania je nasledovný: a)Vykonanie kontinuálnych nedeštruktívnych meraní a skúšok vozoviek na určených úsekoch ciest I. triedy. b)Spracovanie a vyhodnotenie nameraných údajov v hodnotiacom softvéri Road Doctor alebo v ekvivalentnom softvéri spĺňajúcom všetky požiadavky vstupných, nameraných dát a možností výstupných zostáv softvéru Road Doctor (min. verzia 3 a vyššia). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.. Vykonanie meraní (v zmysle II.1.4) Špecifikácia požiadaviek na vykonanie meraní: a.)merané parametre: a1.)vykonanie kontinuálnych meraní na určenie hrúbok stmelených a nestmelených vrstiev a celej konštrukcie vozovky do hĺbky 2 m metódou GPR (ground penetrating radar) v kombinácii bezkontaktnej a kontaktnej antény s požadovanou frekvenciou 2 GHz pre bezkontaktnú anténu a 400 MHz pre kontaktnú anténu; a2.)vykonanie kontinuálnych meraní tvaru cestného telesa, vrátane priečneho sklonu vozovky a nerovností vo vzťahu k pozíciám antén GPR; a3.)kontinuálne meranie tvaru a hĺbky dna odvodňovacích priekop pre určenie funkčného stavu odvodnenia vozovky; a4.)nasnímanie a vytvorenie videozáznamu úsekov s vysokým rozlíšením obrazu s georeferenčnými informáciami v rámci globálneho pozičného systému (GPS) kontinuálne pre celý úsek a s lokalizáciou úsekov v systéme úsekového staničenia. b.)rozsah meraní a skúšok: b1.)kontinuálne nedeštruktívne merania a skúšky je potrebné vykonať v rozsahu 2800 km celkovej dĺžky jazdných pruhov na určených úsekoch ciest. c.)požiadavky na meranie: c1.)jednoznačná identifikácia meraného miesta s určením začiatku a konca merania v lokalizačných systémoch úsekového staničenia a pomocou presných súradníc GPS (globálny pozičný systém) s grafickým zaznamenaním začiatku a konca merania; c2.)dodržanie pozícií antén pri meraniach v mieste najväčšej hĺbky vyjazdenej koľaje; c3.)vykonanie skúšok kontinuálnym nedeštruktívnym zariadením meracím vozidlom, ktoré nebude obmedzovať premávku a bezpečnosť dopravy; c4.)vykonanie meraní a skúšok jedným pojazdom za rovnakých podmienok merania; c5.)zabezpečiť potrebnú synchronizáciu údajov pri meraní všetkých parametrov vo vzťahu k meranému začiatku a koncu úsekov; c6.)všetky požadované parametre musia byť zaznamenané a merané súčasne z jedného meracieho vozidla. 3.Špecifikácia požiadaviek na spracovanie a odovzdanie nameraných údajov: Spracovanie údajov bude vykonané nasledovne: Musí byť vykonané podrobné spracovanie a vyhodnotenie výsledkov merania pre všetky merané úseky: a.)Výstupné údaje z podrobného spracovania musia obsahovať: a1.)číselný a grafický výstup nameraných hodnôt; a2.)vysvetlenie k jednotlivým položkám výstupov; a3.)vyhodnotenie hrúbok konštrukčných vrstiev vozovky určenie hrúbok stmelených vrstiev, podkladových vrstiev a určenie rozhrania konštrukčnej pláne; a4.)spracovaný videozáznam s výsledkami meraných parametrov v jednom grafickom rozhraní s lokalizáciou skúmaného úseku; a5.)spracovanie prehľadnej mapy meraných úsekov s grafickým znázornením hrúbok určených vrstiev vozovky v jednom spojenom zobrazení ; b.)Dodanie nameraných dát. Formát nameraných dát musí spĺňať požiadavky na formát dát softvéru Road Doctor, alebo softvéru ekvivalentného spĺňajúceho všetky požiadavky vstupných, nameraných dát a možností výstupných zostáv softvéru Road Doctor. c.)Výstupy musia byť spracované do súboru projektu Road Doctor (*.rdp) podľa jednotlivých rokov merania. Projekt musí obsahovať všetky parametre vozovky, ktoré sú predmetom dodania zákazky (vrátane údajov z bezkontaktnej, kontaktnej antény, tvaru cestného telesa, tvaru odvodňovacích priekop a videozáznamu). d.)Všetky číselné hodnoty a popisné údaje (vrátane názvov výstupných súborov, názvov úsekov, staničení) musia byť sumarizované v jednej výslednej prehľadovej tabuľke pre účely rýchlej kontroly a orientácie v dodaných údajoch. e.)Všetky výstupné údaje musia byť odovzdané v štruktúrovanej databázovej forme s popisom jednotlivých položiek. Údaje hrúbok vrstiev vozovky je potrebné odovzdať v jednej súhrnnej databáze. f.)Odovzdanie výslednej súhrnnej správy za každý rok vrátane prehľadnej mapy úsekov.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.