Vyhlásené obstarávanie

Laseru pre rezanie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
CAPITULUM PLUS s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 069 700,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38636100-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Máj 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
13. August 2018
Dátum otvárania ponúk:
13. August 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 4

Opis obstarávania

A) Predmetom zákazky je dodávka, inštalácia a uvedenie do prevádzky Laseru pre rezanie a presné vypaľovanie hrubých a tenkých plechov a zložitých súčiastok s vysokou rýchlosťou so zaškolením obsluhy. B) Predmetom zákazky je dodávka, inštalácia a uvedenie do prevádzky vertikálneho obrábacieho centra so zaškolením obsluhy.. Predmetom zákazky je dodávka, inštalácia a uvedenie do prevádzky Laseru pre rezanie a presné vypaľovanie hrubých a tenkých plechov a zložitých súčiastok s vysokou rýchlosťou so zaškolením obsluhy. Bližšia špecifikácie v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodávka, inštalácia a uvedenie do prevádzky vertikálneho obrábacieho centra so zaškolením obsluhy. Bližšia špecifikácie v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto nadlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomnou žiadosťou v slovenskom jazyku doručenou elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby janakopperova@yahoo.com alebo poštou resp. osobne na adrese kontaktného miesta. Súťažné podklady budú na základe žiadosti odoslané uchádzačom e-mailom a uchádzač potvrdí ich prijatie e-mailom. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej vo Výzve na predkladanie ponúk, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale odporúča uchádzačom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Lehota uvedená v bode IV.2.7 tejto výzvy sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné". Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie. Pre účely zadávania tejto verejnej súťaže sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 1 zákona. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať v zmysle § 187 ods.8 ZVO písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ určuje v zmysle § 56 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní lehotu podľa odsekov 10,13 a 14 do 30 pracovných dní od vyzvania na súčinnosť pri podpise zmluvy.