Vyhlásené obstarávanie

Dodávka elektrickej energie a zemného plynu – príležitostné spoločné obstarávanie.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Topoľčany
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 454 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. September 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Október 2017
Dátum otvárania ponúk:
18. Október 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V zmysle § 54 ods. 3 ZVO, pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie elektrickej energie a zemného plynu pre verejného obstarávateľa a pre subjekty identifikované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch (SP) , pričom predmet zákazky je rozdelený na 2 časti: Časť č. 1:Dodávka elektrickej energie. Časť č. 2:Dodávka zemného plynu. Predmetom časti č. 1 zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane zabezpečenia distribúcie na 3 roky pre odberné miesta identifikované v prílohe č. 1 SP a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na všetkých odberných miestach na 3 roky, s predpokladanou účinnosťou zmluvy od 01.01.2018 a platnosťou do 31.12.2020. Celkový predpokladaný odber za všetky odberné miesta za 3 roky: - jednotarif: 6 230 MWh - jednotarif pre verejné osvetlenie: 2 730 MWh Viac v SP.Predmetom časti č. 2 zákazky je dodávka plynu vrátane zabezpečenia prepravy, štruktúrovania a distribúcie na tri roky pre odberné miesta identifikované v prílohe č. 2 SP a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na všetkých odberných miestach na tri roky, s predpokladanou účinnosťou zmluvy od 01.01.2018 a platnosťou do 31.12.2020.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela. 2. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4623 Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov: http://www.vosk.sk/folder/137/ 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, pokiaľ nie je v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v SP uvedené inak. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. Z dôvodu zabezpečenia bezproblémovej komunikácie záujemca/uchádzač vo svojich podaniach uvedie nasledovné údaje: - obchodné meno - sídlo/miesto podnikania - identifikačné číslo - korešpondenčnú adresu (v prípade, ak sa táto líši od sídla/miesta podnikania) - meno a priezvisko kontaktnej osoby - e-mailovú adresu kontaktnej osoby - telefónne číslo kontaktnej osoby Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile. Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia. 4.Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. (1) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa nasledovne: Časť predmetu zákazky č. 1: 5 000,- EUR Časť predmetu zákazky č. 2: 5 000,- EUR V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na obe časti predmetu zákazky, zábezpeka je stanovená vo výške 10 000,- EUR. Podrobnosti ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.