Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stravných lístkov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Okresný súd Skalica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
174 368,70
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55300000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
22. Jún 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
19. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
19. August 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. Január 2021 až 31. December 2024

Výsledky

Zabezpečenie stravných lístkov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania sudcov a zamestnancov Okresného súdu Skalica formou stravovacích poukážok. Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok v zmysle § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v platnom znení a §104 ods. 1 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, formou zabezpečenie reštauračných služieb, bufetových služieb a podobne, a to akceptovaním stravovacích poukážok úspešného uchádzača. Podrobnejšie informácie sú uvedené v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.. 1.Predmetom zákazky je Zabezpečenie stravných lístkov pre Okresný súd Skalica, v zmysle § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v platnom znení a §104 ods. 1 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, formou zabezpečenie reštauračných služieb, bufetových služieb a podobne, a to akceptovaním stravovacích poukážok úspešného uchádzača. 2.Predmetom zákazky sú klasické stravovacie poukážky, tlačené, v papierovej podobe (forme) ako ceniny, ktoré majú svoj štandardný kolobeh od poskytovateľa - emitenta cez zamestnávateľa, zamestnanca, poskytovateľa stravovacích služieb naspäť k poskytovateľovi - emitentovi. Stravovacie poukážky ako ceniny musia byť dostatočne chránené proti zneužitiu a falšovaniu ochrannými prvkami, na stravovacích poukážkach musí byť zreteľne vyznačené logo dodávateľa, nominálna hodnota stravovacej poukážky, kalendárny rok, doba platnosti, poučenie pre spotrebiteľa a musia byť opatrené príslušným kódom. 3.Verejný obstarávateľ požaduje dodávať stravovacie poukážky v nominálnej hodnote 4,50 eur počas obdobia 2021 - 2024. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť nominálnu hodnotu stravovacích poukážok počas platnosti zmluvy. 4.Pre účely výpočtu predpokladanej hodnoty zákazky a pre účely spôsobu určenia ceny a návrhu na plnenie kritéria uchádzačmi, verejný obstarávateľ Okresný súd Skalica predpokladá počet zamestnancov 44 počas obdobia 2021 - 2024 a vychádza z predpokladaného počtu pracovných dní nasledovne: rok 2021 251, rok 2022 250, rok 2023 247, rok 2024 251 podľa predpokladaného pracovného fondu a predpokladanej PN, neplateného voľna a dovolenky zamestnancov. 5.Počas platnosti zmluvy sa bude vychádzať z reálneho, aktuálneho počtu zamestnancov verejného obstarávateľa a zo skutočného počtu pracovných dní ako aj z reálneho čerpania PN, neplateného voľna zamestnancami a pod. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť objednávané množstvo stravovacích poukážok počas platnosti zmluvy podľa aktuálneho počtu zamestnancov a odpracovaných dní v nadväznosti napr. na pracovnú neschopnosť zamestnancov, neplatené voľno a podobne. Ostatné informácie sú uvedené v SP.

Doplňujúce informácie

1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v CRZ. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z. (zápis v RPVS). 5. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. 6. Reštauračné, jedálenské, bufetové, obslužné a samoobslužné zariadenie, ktoré poskytujú teplé hlavné jedlo vrátane polievky a vhodného nápoja zodpovedajúce zásadám správnej výživy v zmysle § 152 Zákonníka práce v platnom znení a ktoré sú zmluvným zariadením uchádzača v blízkosti sídla verejných obstarávateľov tak, aby prestávka na odpočinok a jedenie v trvaní 30 minút, podľa § 91 Zákonníka práce v platnom znení, bola dostatočná, akceptujú stravovacie poukážky uchádzača; stravovacie zariadenie sa nachádzalo v blízkosti sídla verejných obstarávateľov podľa predchádzajúceho bodu a bolo v prevádzke; ponuka stravovacieho zariadenia poskytovala výber minimálne z dvoch teplých hlavných jedál v čase od 11:00 hod. až 14:00 hod.; stravník (zamestnanec, ktorému verejný obstarávateľ poskytne stravovacie poukážky) mohol využiť nefajčiarsku časť stravovacieho zariadenia; stravovacie zariadenie bolo označené logom uchádzača z dôvodu rýchleho vizuálneho overenia akceptácie stravovacích poukážok uchádzača v danom stravovacom zariadení; v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas platnosti zmluvy, ktorú si verejný obstarávateľ vyhradzuje meniť, bude záväzná celková cena podľa návrhu na plnenie kritérií. Percentuálna výška provízie sa so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas platnosti zmluvy nemení; zoznam stravovacích zariadení bude prílohou zmluvy a bude priebežne aktualizovaný. 7.VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 8.VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 9. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12) tam kde to je relevantné. 10. Ostatné informácie sú v SP. 11. VO nevykazuje znaky zeleného, sociálneho a inovatívneho VO.