Vyhlásené obstarávanie

Inovácia softvéru na obsluhu 3D skenera


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ideal Agency s. r. o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
221 550,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Marec 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Apríl 2017
Dátum otvárania ponúk:
5. Apríl 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie častí ponúk, označených ako Ostatné bude neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 14

Výsledky

Inovácia softvéru na obsluhu 3D skenera

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie služieb pre vývoj inovatívneho softvéru určeného na rekonštrukciu objektov v 3D. Úlohou softvéru je obsluha 3D skeneru na princípe "structuredlight" s jedinečnou svetelnou texturovacou jednotkou a rozšíreným editovacím prostredím a spracovávanie dát nadobudnutých z 3D skenovacieho zariadenia a export spracovaných dát v štandardných formátoch pre následné praktické použitie.. Vývoj softvéru pre obsluhu 3D skeneru.

Doplňujúce informácie

1. O súťažné podklady postačuje požiadať elektronickou poštou na adrese office@prome.sk (odporúčaný spôsob) alebo doručením žiadosti v listinnej forme na adresu verejného obstarávateľa. Súťažné podklady sú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa vo formáte .pdf. 2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 3. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 4. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa pri zadávaní tejto zákazky bude uskutočňovať podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.