Vyhlásené obstarávanie

ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves – štátna hranica SR/ČR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
305 035 160,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45234100-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. Február 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Marec 2017
Dátum otvárania ponúk:
20. Marec 2017
Ponuka musí platiť do:
6. Október 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 38

Výsledky

ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves – štátna hranica SR/ČR

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky s názvom ,,ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR" je vyhotovenie PD, zabezpečenie súvisiacej IČ a realizácia Diela. 2. Ide o zmiešanú zákazku podľa § 30 ods. 1 ZoVO a to o zákazku na stavebné práce, kde úspešný uchádzač (budúci Zhotoviteľ stavby) zabezpečuje aj vypracovanie PD. 3. Ide o modernizáciu úsekov železničnej trate č.110 (trať - Bratislava - Kúty - štátna hranica SR/ČR - Lanžhot ČR) siete ŽSR v úseku Devínska Nová Ves (ďalej len "DNV") - Kúty štátna hranica SR/ČR, ktorá zahŕňa modernizáciu dvoch traťových úsekov a implementáciu ERTMS na úseku železničnej trate Bratislava-Kúty-štátna hranica SR/ČR:... ďalej uvedené v bode II.2.4) tohto oznámenia. ... Dielo: ,,ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR" Stavba A: "ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR" - Úsek A.1: DNV (mimo) - Malacky (sžkm 1,384 - sžkm 25,670) - Úsek A.2: Kúty (mimo) - št. hr. SR/ČR (Kúty št. hr.) (sžkm 68,090 - 74,900) * Časť A.2.1: Kúty (mimo) - štátna hranica SR/ČR, 1.časť (sžkm 71,600 - 74,900) * Časť A.2.2: Kúty (mimo) - štátna hranica SR/ČR, 2. časť (sžkm 68,090 - 71,600) Stavba B: "ŽSR, Implementácia ERTMS na úseku Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR" - Úsek B.1: DNV (mimo) -Malacky (sžkm 1,384 - sžkm 25,670) - Úsek B.2: Malacky (mimo) - Kúty (sžkm 25,670 - 68,090), *bez ETCS Level 2 - Úsek B.3: Kúty (mimo) - št. hr. SR/ČR (Kúty št. hr.) (sžkm 68,090 - 74,900) * Časť B.3.1: Kúty (mimo) - štátna hranica SR/ČR, 1. časť (sžkm 71,600 - 74,900) * Časť B.3.2: Kúty (mimo) - štátna hranica SR/ČR, 2. časť (sžkm 68,090 - 71,600) V rámci stavby B "ŽSR, Implementácia ERTMS na úseku Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR", na traťovom úseku B.2 Malacky (mimo) - Kúty (sžkm 25,670 - 68,090) úspešný uchádzač vyprojektuje a zrealizuje len systém GSM-R (bez ETCS Level 2). Tento vyprojektuje a zrealizuje tak, aby nedošlo ku kolízii s budúcou modernizáciou trate a implementáciou ETCS Level 2 na úseku železničnej trate Malacky (mimo) - ŽST Kúty. Od úspešného uchádzača sa požaduje koordinácia Stavby A a Stavby B vo fáze projektovej prípravy aj realizácie Diela. 4. Verejný obstarávateľ poskytne úspešnému uchádzačovi: časť EIA - (,,Modernizácia železničnej trate Bratislava hl. st. - Kúty - Lanžhot CZ, úsek trate Devínska Nová Ves (mimo) - Kúty - Lanžhot CZ"), inžiniersko-geologický prieskum, "Modernizácia železničnej trate ZAST. Devínske jazero - Kúty km 3,526 - 49,907 pre rýchlosť do 160 km/hod.", dokumentáciu pre územné rozhodnutie a právoplatné územné rozhodnutie (pre časť A.2.1 a časť B.3.1), dokumentáciu pre skutočnú realizáciu stavby "Devínska Nová Ves - Kúty, oceľový most km 20,367, dokumentáciu pre skutočnú realizáciu stavby "Devínska Nová Ves - Zohor, spevnenie časti zemnej priekopy nad zárubným múrom v km 5,5 - 5,8", Technicko-ekonomickú štúdiu pre prípravu a implementáciu ERTMS na koridore E. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Nemožnosť deliť zákazku na časti vyplýva z povahy obstarávaného typu predmetu zákazky (vypracovanie projektovej dokumentácie, na základe ktorej bude rovnaký subjekt realizovať stavebné práce). Jednotlivé predmety plnenia z hľadiska funkčného, časového a miestneho, ako aj z hľadiska technických špecifikácií spolu súvisia natoľko, že ich rozdelenie by malo pre verejného obstarávateľa za následok neprimerané komplikácie v súvislosti s koordináciou jednotlivých činností. Požadované činnosti na seba nadväzujú a je potrebné, aby aj zodpovednosť za celý predmet zákazky (Dielo) ako nedeliteľný celok niesol jediný subjekt. Vysvetlenie k bodu II. 1.5) tohto oznámenia: Predpokladaná hodnota zákazky bola stanovená na základe Štúdie realizovateľnosti s názvom ŠTÚDIA REALIZOVATEĽNOSTI IV. PANEURÓPSKEHO ŽELEZNIČNÉHO KORIDORU ŠTÁTNA HR. ČR/SR KÚTY BRATISLAVA NOVÉ ZÁMKY ŠTÚROVO/KOMÁRNO ŠTÁTNA HR. SR/MR s dátumom uverejnenia 13.11.2015 vypracovanou Výskumným ústavom dopravným, a.s. Žilina, Veľký Diel 3323, 010 08 Žilina, Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v Predbežnom oznámení uverejnenom v Ú. v EÚ pod číslom 2016/S 235-427907 a vo VVO pod číslom 16455 - POP uviedol bezpredmetne CPV kódy: 45221242-0, 45221200-4, 42418900-8; z toho dôvodu ich v bode II.2.2) tohto oznámenia neuvádza.

Doplňujúce informácie

1) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady na základe e-mailom doručenej žiadosti kontaktnej osobe uvedenej v bode I.1) v termíne najneskôr podľa bodu IV. 2.2). Verejný obstarávateľ odporúča, aby hospodárske subjekty vo vlastnom záujme požiadali o poskytnutie súťažných podkladov. Vzor žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je uvedený na www.zsr.sk/5073 Po obdržaní žiadosti verejný obstarávateľ zašle záujemcovi aj prílohy súťažných podkladov vo formáte MS Word a MS Excel, ktoré požaduje predložiť v ponuke (ide o niektoré prílohy, v ktorých bude dopĺňať požadované údaje). 2) Verejný obstarávateľ bude zasielať kontaktnej osobe uvedenej v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov formou e-mailu aj všetky písomnosti, vrátane tých, s ktorých doručením ZoVO spája plynutie lehôt. 3) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, uchádzačmi bude prebiehať iba v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. 4) Verejný obstarávateľ a záujemca alebo uchádzač sú povinní pri obdržaní každého e-mailu potvrdiť jeho prijatie odosielateľovi tohto e-mailu tým, že mu zašle spätný e-mail. Deň odoslania akejkoľvek písomnosti elektronicky (e-mailom) sa považuje za deň doručenia/prevzatia danej písomnosti. 5) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), tvorí Prílohu č. 7. súťažných podkladov a zároveň je k dispozícii online (bez predvyplnených údajov v Časti I) na stránke https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. V takom prípade vždy vyplní časti I až III a VI JEDu. Uchádzač v časti IV JEDu môže vyplniť len oddiel alfa bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JEDu. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby/osôb, JED predloží za svoju osobu a za každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva. V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží JED s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov. 6) Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania, ak má na základe dôveryhodných informácií dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7) Uchádzač môže predložiť doklady a dokumenty obsahujúce finančné čiastky aj v inej mene ako EUR spolu s prepočtom inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana za dokladom alebo dokumentom, v ktorom je finančná čiastka uvedená tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz Európskej centrálnej banky, podľa ktorého sa prepočet vykonal. 8) Úspešný uchádzač, prípade uchádzač, ktorý sa umiestnil na druhom mieste v poradí, prípadne uchádzač, ktorý sa umiestnil na treťom mieste v poradí je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy do 110 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 4 ZoVO. V tejto lehote je zohľadnené preverenie zápisu v registri partnerov verejného sektora, predloženie dokladov, predloženie dokumentácie na kontrolu ÚVO a riadiacemu orgánu a ďalšie činnosti. 9) Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy požadovať doklady uvedené v kapitole A., bod 28.3. súťažných podkladov a zoznam subdodávateľov, ktorí budú úspešnému uchádzačovi známi v čase predloženia zoznamu. 10) V bode II.2.7) je uvedená doba 38 mesiacov.Táto doba nie je odo dňa uzavretia ZoD,ale odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, pričom termín dodania a uskutočnenia predmetu zákazky je najneskôr do 30.11.2020.Predpokladaný termín začatia stavebnej činnosti:30.11.2018