Vyhlásené obstarávanie

Hrubé terénne úpravy pre Strategický priemyselný park Nitra


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
MH Invest, s.r.o.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
110 000 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45112700-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
31. Máj 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Júl 2016
Dátum otvárania ponúk:
5. Júl 2016
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uvedená lehoty sa vzťahuje na otváranie ponúk časť "Ostatné". Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 5

Opis obstarávania

V rámci uskutočnenia predmetu zákazky úspešný uchádzač vykoná: - Odstránenie, uskladnenie a odvezenie ornice zo staveniska, - Hrubé terénne úpravy, - Zhutnené štrkové vankúše a štrkové pilóty pod budovy, - Zhutnené štrkové vankúše pod cesty, - Dočasné staveniskové komunikácie, - Oplotenie, - Dokumentácia skutočného vyhotovenia stavby, - Manažment kontrolných dní a projektovej komunikácie v anglickom jazyku, - Environmentálny manažment v súlade s podmienkami rozhodnutia EIA, ISO 14001 a certifikácie BREEAM, - Dokumentácia na kolaudáciu stavby Podrobné vymedzenie predmetu zákazky bude uvedené v súťažných podkladoch.. Je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1). 2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 23. 06. 2016, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 3. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 4. Lehota uskutočnenia predmetu zákazky je do uplynutia 5 mesiacov od účinnosti zmluvy o dielo. Predmet zákazky je rozdelený z hľadiska miesta uskutočnenia prác na Plochy. Termíny uskutočnenia stavebných prác na jednotlivých Plochách predmetu zákazky sú nasledovné: Plocha S5 do 01.09.2016, Plocha S6 do 01.10.2016, Plocha S6.1 do 15.10.2016, Plocha S5.1 do 01.11.2016, Plocha SP01 do 15.09.2016, Plocha SP02 do 15.11.2016. Dodávateľ bude oprávnený začať práce na jednotlivých plochách predmetu zákazky len na základe výzvy objednávateľa v súlade so Zmluvou o dielo. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 500 000,00 Eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.