Vyhlásené obstarávanie

Hygienické a čistiace prostriedky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Piešťany
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
36 515,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39800000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Marec 2020
Dátum otvárania ponúk:
6. Marec 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je nákup hygienických a čistiacich prostriedkov pre verejného obstarávateľa a pre zariadenia v pôsobnosti verejného obstarávateľa v zmysle špecifikácie určenej v prílohe č. 3, ktorá je súčasťou súťažných podkladov vrátane dodania na základe samostatných objednávok.

Doplňujúce informácie

1./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 2./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/ detail/dokumenty/425306. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 3./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4./ Vysvetlenie informácií uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 5./ Kritérium na vyhodnotenie ponúk - najnižšia cena (vyhodnocovaná cena bude konečná cena, za ktorú sa zákazka dodá vrátane DPH). 6./ Požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7./ Otváranie ponúk je neverejné vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnocovanie ponúk elektronickú aukciu. 8./ Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: 8.1/ Termín začatia plnenia: dňom účinnosti rámcovej dohody 8.2/ Termín ukončenia dodávok: do 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody