Vyhlásené obstarávanie

Stavebné práce pre projekt Detský domov Veľké Kapušany


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 456 910,08
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215215-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. August 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
9. September 2019
Dátum otvárania ponúk:
9. September 2019
Ponuka musí platiť do:
29. Február 2020
Miesto otvárania ponúk:
IS Evoservis, MPSVR SR, Špitálska 4,6,8, 816 43 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
OP bude v súlade § 52 ZVO verejné. OP sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v IS Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisií , vložením UEZ členov komisie. Tento IS uplynutím LPP automaticky zverejní informácie v zmysle § 52 ods. 6 ZVO uchádzačom, kt. predložili ponuku a im vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Stavebné práce pre projekt Detský domov Veľké Kapušany

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba šiestich rodinných domov a to nasledovne: Lokalita 1 výstavba štyroch rodinných domov, jeden s administratívnym zázemím a tri bez administratívneho zázemia - číslo parcely 965/7, katastrálne územie Veľké Kapušany, mesto Veľké Kapušany, Lokalita 3 výstavba rodinného domu s administratívnym zázemím - číslo parcely 1029/41, katastrálne územie Veľké Kapušany, mesto Veľké Kapušany,Kráľovský Chlmec - výstavba rodinného domu s administratívnym zázemím - mesto Kráľovský Chlmec, Dobranská ulica, číslo parcely 1793/5 a 1793/6. Rodinné domy sú samostatne stojace, prízemné, murované, bez podpivničenia, bez zabudovaného podkrovia, so šikmou valbovou strešnou konštrukciou, so strešnou krytinou škridlovou páleného alebo betónového typu. Tri rodinné domy sú rozšírené o administratívne zázemie. Administratívna funkcia a obytná funkcia stavby je prevádzkovo oddelená, má samostatné vchody - čo znamená, že môžu byť užívané nezávisle na sebe. Táto stavba disponujúca uvedenými dvomi účelmi využitia slúži okrem účelu bývania aj k účelu pravidelného a systematického prevádzkovania sociálneho zariadenia určeného na výchovu detí. Pri výstavbe sa bude realizovať aj oplotenie, objekt na dočasné skladovanie TKO, ako aj skladovanie separovaného odpadu, komunikácie a spevnené plochy, ako aj prvky drobnej architektúry, ako napr. lavičky, vonkajšie nádoby na odpadky, stojany na bicykle, vešiaky na sušenie prádla a pod. zákazky je výstavba šiestich rodinných domov pre UPSVR na účely Detského domova Lienka, Veľké Kapušany. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je výstavba šiestich rodinných domov pre účely Detského domova Lienka, Veľké Kapušany. Z toho tri rodinné domy budú s administratívnym zázemím (dva v meste Veľké Kapušany a jeden v obci Kráľovský Chlmec) a tri rodinné domy bez administratívneho zázemia (všetky v meste Veľké Kapušany). Všetky navrhované rodinné domy budú samostatne stojace, s vlastným súpisným číslom, samotným vchodom a oplotením v zastavanom území obce. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácií. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ) Bližšie informácie o používaní e-podpisu/UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov. 3.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 43 000 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 112 druhá veta ods. 6 ZVO. 5.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena na dodanie predmetu zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak Riadiaci orgán OP IROP po vykonaní administratívnej kontroly nepostúpi zákazku na ďalšie financovanie z fondov EÚ. 7.MPSVR SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR. 8.Upresnenie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Zhotoviteľ odovzdá dielo v zmysle Zmluvy o dielo v termíne do 12 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 9.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 10.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO.