Vyhlásené obstarávanie

Prestavba kúpaliska Hriňová


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Hriňová
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
684 154,28
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Marec 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Máj 2018
Dátum otvárania ponúk:
2. Máj 2018
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
ICTUS CONSULTING s.r.o., Murgašova 8, 974 01 Banská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné v nadväznosti na ustanovenie § 52 ods. 6 zákona. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 30

Výsledky

Prestavba kúpaliska Hriňová

Opis obstarávania

Rekonštrukcia a prestavba areálu kúpaliska.. Rekonštrukcia a prestavba areálu kúpaliska s vybudovaním troch bazénov do jestvujúceho telesa plaveckého bazénu. Spolu s prestavbou bazénu sa zrealizuje zázemie kúpaliska s prevádzkovou budovou, šatňami so sprchami a stánkami s občerstvením. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Doplňujúce dodatočné kódy CPV k bodu II.2.2): 45212212-51 45212221-1 1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla. 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tejto Výzvy. V súlade s § 39 ods. 6 zákona môže verejný obstarávateľ na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Uchádzači/záujemcovia môžu použiť elektronický formulár JED zverejnený na: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. JED musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. 4. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 5. Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 6. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale. Okrem písomnej formy predloží uchádzač ponuku aj v elektronickej podobe na samostatnom CD/DVD nosič/nosiče alebo iné vhodné médium/médiá, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD/DVD nosič/nosiče alebo iné vhodné médium/médiá musia byť vo formáte pdf. alebo obdobnom formáte. 7.Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť doklady a dokumenty podľa bodu III.1 tejto Výzvy ako originály alebo úradne overené kópie. 8. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta - ICTUS CONSULTING s.r.o.. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 10. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej účinnosti. 11. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 12. Predmet zákazky sa bude financovať výlučne z rozpočtových prostriedkov mesta. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Lehota splatnosti faktúr bude 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Financovanie výstavby a lehota ukončenia sa bude odvíjať od disponibility vlastných zdrojov mesta. Verejný obstarávateľ si preto vyhradzuje právo, v prípade ich nedostatku, prerušiť výstavbu na nevyhnutnú dobu.