Vyhlásené obstarávanie

Tréningový zimný štadión


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Martin
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 206 815,95
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212224-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Jún 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
14. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2021
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Martin, Námestie S. H. Vajanského 1, 036 49, Martin, kancelária č. 429, 4. poschodie.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vyhodnocovanie ponúk komisiou na predmet zákazky je neverejné, koná sa bez účasti uchádzačov a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neodosiela. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti uchádzača, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien a hodnôt prostredníctvom elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Výsledky

Tréningový zimný štadión

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy rozostavaného objektu tréningovej haly, ktoré zohľadňujú plánovanú prístavbu priestorov pre funkčné využitie tréningovej haly v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie spracovanej Ing. arch. Alexander Koban, KOBAN architects, Cesta k lesu 9, 036 01 Martin, podľa podmienok stavebného povolenia vydaného Stavebným úradom mesto Vrútky č. 2756/2008 Ry zo dňa 04.11.2008, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 14.11.2008, v rozsahu prác špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer (cenovej ponuke zhotoviteľa). Dielo je navrhnuté na pozemkoch vo vlastníctve objednávateľa p. č. KN-C 3534/1, KN-C 3534/6 a 3534/7 v k. ú. Martin. Stavba je členená na nasledujúce stavebné objekty : Hlavný stavebný objekt: SO 01Tréningová hala s umelou ľadovou plochou SO 02 NN prípojka SO 03 Rozvod pitnej a požiarnej vody SO 04 Kanalizácia dažďová a ORL SO 05 Kanalizácia splašková SO 06Spevnené plochy a parkoviská Prevádzkové súbory: PS 01Chladenie ľadovej plochy Zhotoviteľ vypracuje časový harmonogram diela, ktorý bude súčasťou Zmluvy o dielo č. 08/UHI/2020 ( Príloha č. 2 k Zmluve o dielo). Podrobné vymedzenie realizácie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky, v nadväznosti na projektovú dokumentáciu, výkazy výmer a obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy rozostavaného objektu tréningovej haly, ktoré zohľadňujú plánovanú prístavbu priestorov pre funkčné využitie tréningovej haly v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie spracovanej Ing. arch. Alexander Koban, KOBAN architects, Cesta k lesu 9, 036 01 Martin, podľa podmienok stavebného povolenia vydaného Stavebným úradom mesto Vrútky č. 2756/2008 Ry zo dňa 04.11.2008, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 14.11.2008, v rozsahu prác špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer (cenovej ponuke zhotoviteľa). Rozostavaný objekt tréningovej haly sa nachádza v areáli existujúceho zimného štadióna na Ulici Gorkého, v západnej časti mesta Martin, na parcele č. 3534/1. Stavba je členená na nasledujúce stavebné objekty : Hlavný stavebný objekt: SO 01Tréningová hala s umelou ľadovou plochou SO 02 NN prípojka SO 03 Rozvod pitnej a požiarnej vody SO 04 Kanalizácia dažďová a ORL SO 05 Kanalizácia splašková SO 06Spevnené plochy a parkoviská Prevádzkové súbory: PS 01Chladenie ľadovej plochy Podrobný technický popis realizovaného predmetu diela vrátane ďalších požiadaviek, vecné a časové väzby stavby na okolitú zástavbu, jednotlivých podmieňujúcich predpokladov stavby, je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou Súťažných podkladov procesu verejného obstarávania v nadväznosti na vypracovaný výkaz výmer. Nedeliteľnou súčasťou Súťažných podkladov je projektová dokumentácia, ktorou je definovaný rozsah prác a dodávok predmetu obstarávania a výkaz výmer, ktorý verejný obstarávateľ žiada oceniť v predloženom rozsahu a obsahu s náležitou odbornou starostlivosťou. Neoddeliteľnou súčasťou výkazu výmer je súhrnná a technická správa a sprievodná správa, ako aj výkresová časť projektovej dokumentácie. Výkaz výmer neobsahuje úplný technický popis, technologický postup ani rozbor položiek. Tie sú zrejmé z technickej správy, výkresovej časti projektu, alebo technologických postupov predpísaných výrobcami stavebných hmôt, polotovarov a technológií. Verejný obstarávateľ nepripúšťa zmenu rozsahu a obsahu v predmete obstarávania, okrem pokynov vydaných verejným obstarávateľom v procese verejného obstarávania (vysvetlenie, doplnenie a pod.). Uchádzač je povinný predložiť vo svojej ponuke ocenený výkaz výmer v súbore excel v zavzorcovanej forme na dve desatinné miesta. Uchádzač je povinný preštudovať pozorne priloženú projektovú dokumentáciu, výkaz výmer a požiadavky na obstarávané práce. Podrobné vymedzenie realizácie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky, v nadväznosti na projektovú dokumentáciu, výkazy výmer a obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu o dielo s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 2. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme EVO.eBIT portal na portáli http://www.evoportal.sk/. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty/informácie počas lehoty na predkladanie ponúk uverejňovať aj v profile VO. Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným informáciám potrebných na vypracovanie ponuky, upozorňuje uchádzačov, aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali profil verejného obstarávateľa na uvedenom webovom sídle alebo portál EVO.eBIT portal. 3. Predkladanie ponúk je umožnené iba registrovaným uchádzačom a ktorého verejný obstarávateľ zaregistroval do systému EVO portal schválením jeho žiadosti o registráciu, a ktorému systém EVO portal vygeneroval UID používateľa. Záujemcovia sa môžu zaregistrovať na adrese: http://www.evoportal.sk/index.php?zobraz=registracia; pokyny k registrácií sú uvedené priamo na tejto adrese. 4. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému EVO.eBIT portal umiestnenom na webovej adrese http://www.evoportal.sk/. 5. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo č. 08/UHI/2020 v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade:- ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, resp. s ktorou uzavrie Zmluvu o dielo č. 08/UHI/2020 a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov alebo uchádzačov, že je potrebné sa zaregistrovať do aukčného systému Mesta Martin, pokiaľ už nie sú v aukčnom systéme registrovaní. 8. Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený elektronicky vo výzve až po vyhodnotení ponúk a podmienok uvedených v elektronickej aukcii, ktoré sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov a verejný obstarávateľ predbežne stanovil termín aukcie na dátum konania 21.07.2020 so začiatkom o 9,00 hod. 9. Zhotoviteľ najneskôr do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy zloží na účet objednávateľa uvedený v čl. I. zmluvy o dielo, finančnú záruku za riadne a včasné vykonanie diela (ďalej len finančná záruka) vo výške 5 % z celkovej ceny za dielo s DPH podľa čl. V. bod 5.2 zmluvy o dielo. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania podlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 Súťažných podkladov. 11. Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne uvedených možností.