Vyhlásené obstarávanie

Vybudovanie digitálneho kamerového systému v obci Sedliská.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Sedliská
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
89 220,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35125300-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Jún 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2015
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
VOLUMA s.r.o. Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava, I.poschodie kancelária č.2
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vybudovanie otvoreného (technologicky neutrálneho) kamerového systému, ktorý umožní prípadné rozšírenie o ďalšie snímacie zariadenia a rozšírenie úložiska pre archiváciu záznamov. Kamerový systém musí umožniť elimináciu zobrazenia a archivácie snímaného záznamu zasahujúceho súkromné priestranstvá a objekty v zmysle príslušnej platnej legislatívy. Súčasťou dodávky služieb preto musí byť spracovanie Bezpečnostného projektu. Uchádzač bude v rámci realizácie súčinný s obcou pri príprave podkladov na získanie potrebných povolení od dotknutých organizácií. Kamerový systém musí mať rozlíšenie snímaného obrazu minimálne 1080p alebo viac (pri minimálne 25 snímkach za sekundu). Súčasťou systému je aj budovanie siete na prepojenie kamier, záznamových a sieťových zariadení, prostredníctvom optickej alebo metalickej komunikačnej siete. Snímacie zariadenia musia byť inštalované na minimálne 6 verejných miestach v katastri obce. Snímaný obraz kamerového systému musí byť nastavený v súlade s platnou legislatívou. Minimálne požiadavky na IP Kamery Požadované vlastnosti kamier: - svetelná citlivosť min., 0,25 lux (farba) a 0,05 lux čiernobielo - kamery umiestnené mimo budov musia byť v antivandal prevedení s certifikátom IK10 a širokým dynamickým rozsahom minimálne WDR 120dB - Podpora štandardu ONVIF Profile S, ONVIF Verzia 1.01 alebo vyšší - OSD Dátum, čas a text obsahujúci aktuálne prenášanú prenosovú rýchlosť - bitrate - Možnosť použiť grafický obraz ako overlay video streamu - Teplotný rozsah pre štart a prevádzku vonku umiestnených kamier minimálne -30°C až +50°C - Krytie proti poveternostným vplyvom minimálne IP66 - Podpora formátu 4:3, 16:9, 3:4 a 9:16 - Min. protokoly: IPv4/v6, TCP/IP, UDP, HTTP, HTTPS, CIFS, IEEE802.1X, filtrovanie IP adries, NTP, SSL/TLS, QoS Layer 3 DiffServ, Bonjour - Kamery musia byť schopné zaznamenať obraz aj v noci buď pomocou svojej vysokej citlivosti alebo infračerveným prísvitom - Reakcia na udalosti minimálne Detekcia pohybu, Tampering, výpadok sieťového pripojenia - Kamery musia podporovať otvorené a publikované API pre integráciu do aplikácií tretích strán. - Kamery musia podporovať možnosť spúšťania aplikácií vyvinutých tretími stranami, ktoré sa inštalujú priamo do kamery a poskytujú pokročilé funkcie. Kamery musia podporovať pokročilú detekciu pohybu a funkciu prekročenia línie. - Súčasný počet prenášaných streamov v HDTV rozlíšení min 2x - Záručná doba výrobcu minimálne 3 roky - Podporované rozlíšenie: 1080p alebo viac - podpora súčasného prenosu Motion JPEG a H.264 - Počet snímkov pri max. rozlíšení min 25 snímkov/s - Kompresia obrazu H.264 s podporou unicast, multicast, CBR, VBR. - Dodávané zariadenia musia spĺňať certifikáty a požiadavky na RoHS, EMC (EM55022, EM 55024) - Kapacita dátového úložiska minimálne 15 dní v maximálnom rozlíšení a počte snímkov - Dátové úložisko musí byť zálohované UPS s kapacitou minimálne 2 hodiny výpadku elektrického prúdu Prenos dát do centrály Obraz z jednotlivých kamier sa bude do centrály prenášať pomocou dátovej trasy, ktorá bude odovzdaná verejnému obstarávateľovi. Druh kabeláže, resp. spôsob prenosu je na výbere uchádzača, pričom dátový tok kamier musí zabezpečiť reálny obraz z jednotlivých kamier spolu s ich archiváciou minimálne v počte dní stanoveným zákonom o ochrane osobných údajov č. 122/2013 v maximálnom rozlíšení a maximálnom framerate aký poskytuje kamera. Projektová dokumentácia Súčasťou dodávky musí byť projektová dokumentácia riešenia a systému samotného. Celá projektová dokumentácia musí byť v slovenskom jazyku. Návody na používanie a údržbu systému musia byť rovnako súčasťou dodávky a vypracované v slovenskom jazyku v kvalite, aby zaškolená osoba vedela samostatne obsluhovať systém. Odovzdanie systému do prevádzky Dodané zariadenia musia byť pri odovzdávaní plne funkčné, otestované a obsluhujúci personál zaškolený. Po ukončení zmluvných výkonov je dodávateľ povinný odovzdať pracovisko v čistom bezchybnom stave. Dodávateľ musí dodržiavať všetky predpisy na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarmi, ochrany životného prostredia, technické normy a právne predpisy. Súčasťou ponuky uchádzača musí byť vypracovaný technický návrh riešenia s popisom použitých komponentov a ich rozmiestnenia. Uchádzač vo svojej ponuke presne špecifikuje dátový prenos a zahrnie do nej tiež spotrebný materiál pre montáž zariadení, spojky, prepojky, kabeláž, držiaky, oceľové lanká, atď.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady na adrese: mariasulekova@agenturavo.sk, alebo na kontaktnej adrese v tejto výzve na predkladanie ponúk. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. 3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať z fondov EÚ.4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 5.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Verejný obstarávateľ požaduje účasť na obhliadke predmetu zákazky za účelom určeniapočtu umiestnenia kamier a vypracovania projektovej dokumentácie. Účasť uchádzačov na obhliadke predmetu zákazky však v zmysle Rozhodnutia ÚVO v námietke nie je povinná. Obhliadka sa uskutoční vo štvrtok dňa 2. júla 2015 o 10:00 h.STRETNUTIE UCHÁDZAČOV BUDE NA OBECNOM ÚRADE V OBCI SEDLISKÁ v kancelárii u starostu obce. 7. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predkladá čestné vyhlásenie: - revízneho technika, ktorý bude k dispozícií na plnenie zmluvy. Revízny technik predloží kópiu platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti revíznych technikov súvisiace s predmetom zákazky. V prípade ak je zamestnancom uchádzača, túto skutočnosť preukáže uchádzač čestným prehlásením. - vedúceho projektu, ktorý bude k dispozícií na plnenie zmluvy a ktorý má skúsenosti v oblasti riadenia telekomunikačných alebo IT projektov; túto požiadavku uchádzač preukáže profesijným životopisom originál podpísaný vedúcim projektu, alebo ekvivalentným dokladom. V prípade ak je zamestnancom uchádzača, túto skutočnosť preukáže uchádzač čestným prehlásením. - architekta riešenia, ktorý bude k dispozícií na plnenie zmluvy. Architekt riešenia predloží platný certifikát osvedčujúci znalosti z návrhu otvorenej architektúry IT systémov TOGAF alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority; túto podmienku úspešný uchádzač u experta preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu. V prípade ak je zamestnancom uchádzača, túto skutočnosť preukáže uchádzač čestným prehlásením. - špecialistu na videosystémy, ktorý bude k dispozícií na plnenie zmluvy. Špecialista na videosystémy musí mať skúsenosti v oblasti prípravy a realizácie monitorovacích videosystémov na báze IP s uchovávaním videozáznamu v digitálnej podobe na záznamovom zariadení a digitálneho prenosu videosignálu cez komunikačné siete; túto požiadavku uchádzač predkladá profesným životopisom špecialistu. V prípade ak je zamestnancom uchádzača, túto skutočnosť preukáže uchádzač čestným prehlásením.