Vyhlásené obstarávanie

Strážna, bezpečnostná a informačná služba pre areál a objekty Fakultnej nemocnice Trenčín


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trenčín
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
78 840,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79710000-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
11. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
11. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Fakultná nemocnica Trenčín, Riaditeľstvo - zasadacia miestnosť, Legionárska 28,911 71 Trenčín
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nepretržitý výkon strážnej služby v zmysle § 2-3 zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostil a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre areál a objekty Fakutnej nemocnice Trenčín na obdobie 12-tich mesiacov . Ide o komplexné poskytovanie nepretržitej strážnej služby na zabezpečenie ochrany majetku formou stráženia, informovania a obchôdzok dvomi zamestnancami strážnej služby súčasne so zákonom určenou odbornou spôsobilosťou. Celkom bude poskytnutých 17 520 osobohodín služby počas zmluvného obdobia a zároveň v prípade potreby budú poskytnuté výjazdy zásahovým vozidlom. Požadovaný rozsah služby je podrobne uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1) Súťažné podklady si záujemcovia stiahnu v profile verejného obstarávateľa vedenom v súlade s § 113 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní alebo si ich vyžiadajú písomnou žiadosťou doručenou na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1). Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno referenta zodpovedného za žiadosť a jeho telefónne číslo. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi na poštovú adresu doručené súťažné podklady. 2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3) Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne. Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí a uloží písomnosť na pošte. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. 4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona o verejnom obstarávaní. 5) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v písomnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri DODRŽANÍ stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma. 6) Uchádzači predložia originály alebo úradne overené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. 7) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke a to tak, že hlavný obal bude označený heslom verejnej súťaže PONUKA - Dodávka elektrickej energie - NEOTVÁRAŤ a súčasťou bude časť s označením PONUKA OSTATNÉ - Strážna, bezpečnostná a informačná služba pre areál a objekty Fakultnej nemocnice Trenčín - NEOTVÁRAŤ. A druhá časť ponuky označená ako PONUKA KRITÉRIA - Strážna, bezpečnostná a informačná služba pre areál a objekty Fakultnej nemocnice Trenčín - NEOTVÁRAŤ poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača.