Vyhlásené obstarávanie

Nákup výpočtovej techniky a softvérového vybavenia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
56 270,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
11. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
11. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Myjava, Nám .M. R. Štefánika 560/4, 907 01 Myjava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zákazka na dodanie tovaru ( vrátane inštalácie a zaškolenia) - Nákup výpočtovej techniky a softvérového vybavenia - v rámci projektu "Špecializácia v odbornom vzdelávaní - cesta k uplatneniu sa" ( ITMS kód projektu : 26110130584 ) Podrobná špecifikácia zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu : jarmila.slukova@myjava.sk. 2. Po prijatí žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte pdf. na mailovú adresu uvedenú v žiadosti. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ,ak ich získajú v profile. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien, resp, doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. 4. Uchádzač vo svojej ponuke predloží čestné vyhlásenie - že je viazaný svojou ponukou do termínu viazanosti ponúk - že bez výhrad súhlasí s podmienkami verejného obstarávateľa - že všetky doklady a údaje uvedené v ponuke sú úplné a pravdivé - o obchodnom tajomstve Požadované doklady musia byť opečiatkované a podpísaní osobami oprávnenými konať v mene uchádzača. 5. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej kópii v digitálnej forme v čitateľnom formáte ( napr,.pdf) na pamäťovom médiu pre účely zverejnenia ponúk v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke UVO . Dokumenty , ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátum podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku. 6. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe a zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracovaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. 7. Pre všetky prípadné požiadavky uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk, ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu , výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu požiadavky a akceptujú sa ako tieto tak aj ekvivalentné. 8. Z dôvodu splnenia podmienok poskytovateľa dotácie je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s predmetom zákazky počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 9. Uchádzač predkladá ponuky na adresu: Ing.Jarmila Sluková, Mesto Myjava, Nám.M.R.Štefánika 560/4, 907 01 Myjava 10.Lehota viazanosti ponúk je do 31.12.2014.