Vyhlásené obstarávanie

Malý Šariš, Logistická základňa pre krízové situácie, rekonštrukcia striech


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
442 399,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45261000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
19. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
19. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Na adrese podľa bodu I. výzvy v zasadacej miestnosti č. 420
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

1.1.Predmetom zákazky je rekonštrukcia plochých striech na objektoch areálu Logistickej základne pre krízové situácie nachádzajúcich sa v obci Malý Šariš v rozsahu podľa spracovaného projektu stavby 1.2.V rámci rekonštrukcie sa bude realizovať celková výmena strešných krytín objektov areálu ako jednoplášťových striech so spádovaním do žľabov. Bude vytvorená nová skladba strešných plášťov podľa účelu objektov. Ako krytina bude použitá PVC fólia. Strešný plášť bude mechanicky kotvený do nosnej konštrukcie striech. Na budovách sa zrekonštruujú i bleskozvody. 1.3.Stavba je členená na stavebné objekty: 1.3.1.SO 01 Objekt č. 1 Sklad materiálov 1.3.2.SO 02 Objekt č. 2 Sklad materiálov 1.3.3.SO 03 Objekt č. 6 Garáže pre malé a stredné vozidlá 1.3.4.SO 04 Objekt č. 7 Garáže pre nákladné vozidlá 1.3.5.SO 05 Objekt č. 8 Vrátnica + byt

Doplňujúce informácie

1.Obhliadka miesta predmetu zákazky sa uskutoční dňa10.12.2014 o 9:00, hod. na mieste - Logistická základňa pre krízové situácie Malý Šariš, Malý Šariš č. 216 . Zraz pred vstupom do objektu. 2.Informácia k bodu II.3. výzvy - lehota trvania zmluvy sa vzťahuje na lehotu odo dňa odovzdania staveniska. 3.Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii tohto predmetu zákazky. 4.Ďalšie osobitné podmienky: Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania predložiť: 4.1.Doklad preukazujúci uzatvorenie poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom uchádzača a jeho subdodávateľov s platnosťou po celú dobu trvania zmluvy o dielo na poistnú sumu 280 000,00 EUR. 4.2.Doklady podľa § 26 ods. (2) zákona pre každého subdodávateľa uvedeného v zozname subdodávateľov v zmysle prílohy č. 2 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo - príloha č. 4 k návrhu zmluvy o dielo v zmysle bodu 5. výzvy, 4.3.Oprávnenia vykonávať činnosti na vyhradených technických zariadeniach podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2 009 Z.z. doložené oprávnením podľa § 15 zákona č.124/2 006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákona o BOZP"), resp. osvedčenia alebo preukazu podľa § 16 zákona o BOZP a to na montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky elektrických zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu zákazky, 4.4.Doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1 976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1 992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby pre osobu uvedenú v bode 9.10. návrhu zmluvy o dielo "Príloha č. 2 súťažných podkladov Návrh zmlúv o dielo". V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009 , tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada verejný obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania, 5.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu VI. 2. výzvy v dvoch výtlačkoch okrem dokladov uvedených v bode 4.2.. 6.Náklady spojené s uzatvorením poistenia podľa bodu 4.1. výzvy a predložením všetkých dokladov požadovaných v tomto bode znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7.V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom zmlúv v lehote podľa § 45 ods .(9) zákona nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v bode 4. výzvy, verejný obstarávate!' to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona a predmetných súťažných podkladov (najmä bodu. 36.3.). 8.Verejný obstarávate' odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa (odkaz uvedený v bode I. výzvy) , na ktorom verejný obstarávate' bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohoto verejného obstarávania. 9.Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne faxom, emailom (vo formáte pdf a pod. - podpísaná žiadosť) alebo poštou ( v prípade zaslania žiadosti faxom a emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou ) na adrese uvedenej v bode I. 1. výzvy (email: peter.simecek@minv.sk; maria.kacincova@minv.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. V žiadosti žiadame uviesť telefonický, faxový kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa (Peter Šimeček; Mgr. Kačincová) uvedeným v bode I. výzvy. Pri nesplnení stanovených podmienok nebudú súťažné podklady poskytnuté.