Vyhlásené obstarávanie

Nákup IKT a didaktických prostriedkov v rámci projektu „Učím sa to, čo budem potrebovať


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola obchodu a služieb
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
53 027,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
5. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
5. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Osvety 17, 968 01 Nová Baňa; kancelária riaditeľa školy
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Opis predmetu zákazky - Časť A: Predmetom obstarávania je výber dodávateľa výpočtovej a kancelárskej techniky pre Strednú odbornú školu obchodu a služieb, so sídlom: Osvety 17, 968 01 Nová Baňa. Nakupovaný tovar bude obstaraný v rámci projektu financovaného z fondov Európskej únie: Operačný program Vzdelávanie, Opatrenie 1.1: Premena tradičnej školy na modernú (č. zmluvy o NFP: 153/2014/1.1/OPV), a to v zmysle podmienok Súťažných podkladov a požiadaviek verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bližšie špecifikuje predmet obstarávania v Súťažných podkladoch. Opis predmetu zákazky - Časť B: Predmetom obstarávania je výber dodávateľa didaktických prostriedkov pre Strednú odbornú školu obchodu a služieb, so sídlom: Osvety 17, 968 01 Nová Baňa. Nakupovaný tovar bude obstaraný v rámci projektu financovaného z fondov Európskej únie: Operačný program Vzdelávanie, Opatrenie 1.1: Premena tradičnej školy na modernú (č. zmluvy o NFP: 153/2014/1.1/OPV), a to v zmysle podmienok Súťažných podkladov a požiadaviek verejného obstarávateľa.Verejný obstarávateľ bližšie špecifikuje predmet obstarávania v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Financovanie sa bude vykonávať formou bezhotovostného platobného styku na základe daňových dokladov so splatnosťou 30 dní od poskytnutia riadneho plnenia a odo dňa doručenia daňového dokladu objednávateľovi. Verejný obstarávateľ prehlasuje, že nie je platcom DPH. Termín dodania predmetu zákazky: odo dňa účinnosti zmluvy, najneskôr však do 31.07.2015, resp. do ukončenia realizácie projektu a Zmluvy o poskytnutí NFP. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie kúpnej zmluvy na predmet zákazky podľa ustanovenia § 3, ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, a to na každú časť predmetu obstarávania samostatne Kúpne zmluvy nadobudnú účinnosť po odsúhlasení celého procesu verejného obstávania SO/RO pre Operačný program Vzdelávanie.