Opis predmetu zákazky - Časť A: Predmetom obstarávania je výber dodávateľa výpočtovej a kancelárskej techniky pre Strednú odbornú školu obchodu a služieb, so sídlom: Osvety 17, 968 01 Nová Baňa. Nakupovaný tovar bude obstaraný v rámci projektu financovaného z fondov Európskej únie: Operačný program Vzdelávanie, Opatrenie 1.1: Premena tradičnej školy na modernú (č. zmluvy o NFP: 153/2014/1.1/OPV), a to v zmysle podmienok Súťažných podkladov a požiadaviek verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bližšie špecifikuje predmet obstarávania v Súťažných podkladoch. Opis predmetu zákazky - Časť B: Predmetom obstarávania je výber dodávateľa didaktických prostriedkov pre Strednú odbornú školu obchodu a služieb, so sídlom: Osvety 17, 968 01 Nová Baňa. Nakupovaný tovar bude obstaraný v rámci projektu financovaného z fondov Európskej únie: Operačný program Vzdelávanie, Opatrenie 1.1: Premena tradičnej školy na modernú (č. zmluvy o NFP: 153/2014/1.1/OPV), a to v zmysle podmienok Súťažných podkladov a požiadaviek verejného obstarávateľa.Verejný obstarávateľ bližšie špecifikuje predmet obstarávania v Súťažných podkladoch.
Financovanie sa bude vykonávať formou bezhotovostného platobného styku na základe daňových dokladov so splatnosťou 30 dní od poskytnutia riadneho plnenia a odo dňa doručenia daňového dokladu objednávateľovi. Verejný obstarávateľ prehlasuje, že nie je platcom DPH. Termín dodania predmetu zákazky: odo dňa účinnosti zmluvy, najneskôr však do 31.07.2015, resp. do ukončenia realizácie projektu a Zmluvy o poskytnutí NFP. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie kúpnej zmluvy na predmet zákazky podľa ustanovenia § 3, ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, a to na každú časť predmetu obstarávania samostatne Kúpne zmluvy nadobudnú účinnosť po odsúhlasení celého procesu verejného obstávania SO/RO pre Operačný program Vzdelávanie.