Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia cesty III/1346 Kráľov Brod - Kráľov Brod časť Máčonáš, km 0,001 - 3,600


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
941 513,01
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233140-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Jún 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
9. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
30. Október 2020
Miesto otvárania ponúk:
Trnavský samosprávny kraj Starohájska 10 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Umožňuje sa účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Bližšie informácie k otváraniu ponúk sú uvedené v Článku V. súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia cesty III/1346 Kráľov Brod - Kráľov Brod časť Máčonáš, km 0,001 - 3,600

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác s názvom "Rekonštrukcia cesty III/1346 Kráľov Brod - Kráľov Brod časť Máčonáš, km 0,001 - 3,600" a taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania stavby a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené vo Zväzku 2 súťažných podkladov a v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí samostatnú prílohu a je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.. Predmetom zákazky sú stavebné práce s názvom " Rekonštrukcia cesta III/1346 Kráľov Brod - Kráľov Brod časť Máčonáš, km 0,001 - 3600" a taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania stavby a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Verejný obstarávateľ v súlade s § 38 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO") požaduje, aby realizáciu pokládky živičných vrstiev, t.j. kompletnú realizáciu všetkých asfaltových vrstiev, vykonal priamo uchádzač a teda uvedené činnosti nesmie zadať subdodávateľom, resp. iným osobám podľa § 34 ods.3 ZVO. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 2 súťažných podkladov a v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí samostatnú prílohu a je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.) Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému EVO ver. 18.0 Úradu pre verejné obstarávanie s využitím jeho funkcionalít. Systém EVO je dostupný na adrese : https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . 2.) V prípade nejasností alebo potreby objasnenia podmienok uvedených v súťažných podkladoch, vo výzve na predkladanie ponúk, alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom, poskytnutej verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže záujemca písomne požiadať o ich vysvetlenie priamo cez systém EVO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom všetkým záujemcom prostredníctvom systému EVO v súlade s § 113 ods. 7 ZVO za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. 3.) Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom obstarávaní podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 4.) Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na uvedený predmet zákazky vo výške 18 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v Článku III súťažných podkladov. 5.) Verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. 6 ZVO stanovil, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ ďalej stanovil, že v zmysle § 55 ods. 1 ZVO splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie požiadaviek na predmet zákazky vyhodnotí u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 6.) Doba realizácie predmetu zákazky bude závisieť od navrhovanej lehoty v ponuke úspešného uchádzača, nie však viac ako 3 mesiace odo dňa protokolárneho prevzatia staveniska úspešným uchádzačom.. Celkové trvanie predmetu zákazky je max. 3,5 mesiaca /t.j.104 dní/ . Z toho odovzdanie staveniska úspešnému uchádzačovi do 2 týždňov /t.j.14 dní/ odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy + max. doba realizácie predmetu zákazky 3 mesiace /t.j. 90 dní/. 7.) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nerieši inovácie a nie je zamerané na sociálne aspekty. 8.) Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO.