Vyhlásené obstarávanie

Informačný systém pre regulované parkovanie v pilotnej zóne BANM.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
83 033,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
63712400-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Máj 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Jún 2020
Dátum otvárania ponúk:
25. Jún 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestny úrad Mestskej časti Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava siedme poschodie kancelária č. 710
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na sprístupnení ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Informačný systém pre regulované parkovanie v pilotnej zóne BANM.

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je požiadavka verejného obstarávateľa na poskytnutie služby - Software as a service (SaaS Softvér ako služba), spočívajúcej najmä v realizácii, dodaní, prevádzkovaní a spravovaní elektronickej integračnej platformy pozostávajúcej z informačného systému určeného na administráciu zóny parkovania a elektronickú komunikáciu s obyvateľmi a návštevníkmi zóny, umožňujúcej realizovať platby za parkovanie motorových vozidiel v zóne s plateným státím na časti územia mestskej časti Bratislava-Nové Mesto prostredníctvom mobilnej aplikácie, webového rozhrania a prostredníctvom SMS s využitím všetkých dostupných mobilných operátorov na Slovensku (túto službu zabezpečuje verejný obstarávateľ osobitne na základe samostatného verejného obstarávania), ako aj zabezpečenie systému na overenie platnosti úhrady za parkovanie (ďalej v texte spolu aj ako informačný systém, resp. parkovací systém); to všetko vrátane správy aktualizácií /pričom pod aktualizáciou sa rozumie implementácia nových funkcionalít, ako aj zapracovanie prípadných zmien pravidiel parkovania verejného obstarávateľa, prípadne technologický rozvoj informačného systému/ a odborného zaškolenia min. 4 osôb, s praktickými ukážkami, ktoré prebehne v čase skúšobnej prevádzky.. Predmetom tejto zákazky je požiadavka verejného obstarávateľa na poskytnutie služby - Software as a service (SaaS Softvér ako služba), spočívajúcej najmä v realizácii, dodaní, prevádzkovaní a spravovaní elektronickej integračnej platformy pozostávajúcej z informačného systému určeného na administráciu zóny parkovania a elektronickú komunikáciu s obyvateľmi a návštevníkmi zóny, umožňujúcej realizovať platby za parkovanie motorových vozidiel v zóne s plateným státím na časti územia mestskej časti Bratislava-Nové Mesto prostredníctvom mobilnej aplikácie, webového rozhrania a prostredníctvom SMS s využitím všetkých dostupných mobilných operátorov na Slovensku (túto službu zabezpečuje verejný obstarávateľ osobitne na základe samostatného verejného obstarávania), ako aj zabezpečenie systému na overenie platnosti úhrady za parkovanie (ďalej v texte spolu aj ako informačný systém, resp. parkovací systém); to všetko vrátane správy aktualizácií /pričom pod aktualizáciou sa rozumie implementácia nových funkcionalít, ako aj zapracovanie prípadných zmien pravidiel parkovania verejného obstarávateľa, prípadne technologický rozvoj informačného systému/ a odborného zaškolenia min. 4 osôb, s praktickými ukážkami, ktoré prebehne v čase skúšobnej prevádzky.

Doplňujúce informácie

Presná špecifikácia podmienok dodania predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti B.1 OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA. http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8221