Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia strechy v objekte krytej plavárne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
TECHNICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom, spol. s r.o.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
241 117,27
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45261000-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. Máj 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Jún 2020
Dátum otvárania ponúk:
12. Jún 2020
Ponuka musí platiť do:
28. Máj 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky sa budú otvárať v sídle verejného obstarávateľa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie bude otváranie ponúk neverejné a prítomní na otváraní budú len členovia komisie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia strechy v objekte krytej plavárne

Opis obstarávania

Rekonštrukcia mestskej plavárne prebieha najmä prostredníctvom vlastných kapacít verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ vyhlasuje verejné obstarávanie len v rozsahu činnosti, ktoré nedokáže vlastnými kapacitami vykonať / zrealizovať, alebo by ich realizácia vlastnými kapacitami bola časovo a personálne náročná. Celková odhadovaná rekonštrukcia plavárne svojim charakterom spĺňa požiadavky podlimitnej zákazky, preto verejný obstarávateľ zadáva túto zákazku podlimitným postupom bez elektronického trhoviska. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ postupom zadávania podlimitnej zákazky bez elektronického trhoviska vyberá dodávateľa, ktorý opraví strešnú konštrukciu na mestskej plavárni v rozsahu definovanom v projektovej dokumentácii.. Navrhovaná strešná konštrukcia bude vyhotovená v 12-tich skladbách, ktoré vychádzajú z riešenia pôvodnej skladby a umiestnenia nad priestorom, ktorý zhora uzatvárajú. V zásade pôjde o jej zateplenie a izolovanie voči poveternostným vplyvom. Skladba nad bazénovou halou pre 25m bazén je iná ako v ostatných častiach strechy a v tejto časti je nutné doplniť navyše aj plochy po odstránených svetlíkoch. Táto strecha vzhľadom na budúce priťaženie od nového podhľadu ako i neznámeho stavu nosnej konštrukcie, vyžaduje odstránenie pôvodných strešných vrstiev až po parozábranu a následné aplikovanie nových vrstiev

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c)vložením dokumentu, preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. d)vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. e)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni (v rámci EU) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. 5. Obhliadka miesta dodania je možná a v prípade záujmu ju VO zabezpečí na základe dopytu cez systém JOSEPHINE. 6. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je povinný ho vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 7. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie zamerané na soc. aspekty a ani obstarávanie inovácií.