Vyhlásené obstarávanie

Príležitostné spoločné verejné obstarávanie elektrickej energie – Regionálne združenie miest a obcí – Požitavský región


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Regionálne združenie miest a obcí - Požitavský región
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
203 562,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Máj 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Máj 2020
Dátum otvárania ponúk:
28. Máj 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Komunál - Servis, s.r.o., Samova 11, 949 01 Nitra. Pod otváraním ponúk sa na účely elektronickej komunikácie rozumie elektronické sprístupnenie ponúk elektronickým nástrojom eZakazky
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie na vyhodnotenie ponúk je otváranie ponúk neverejné a nebude zaslaná ani zápisnica z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Príležitostné spoločné verejné obstarávanie elektrickej energie – Regionálne združenie miest a obcí – Požitavský región

Opis obstarávania

Predmet zákazky tvorí dodávka elektrickej energie vrátane skoordinovania a zabezpečenia distribučných služieb a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní 24 mesiacov pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov pristupujúcich k VO na základe podmienok stanovených vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch. Zákazku tvorí dodávka elektrickej energie vrátane skoordinovania a zabezpečenia distribučných služieb a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní 24 mesiacov pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov pristupujúcich k VO v nasledovných tarifných pásmach a predpokladaných množstvách: 1. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách Vysoký tarif predpokladané množstvo 168,146 MWh 2. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách Nízky tarif predpokladané množstvo 124,690 MWh 3. Odberné miesta v administratívnych a prevádzkových budovách Jednotarif predpokladané množstvo 466,380 MWh 4. Verejné osvetlenie Vysoký tarif predpokladané množstvo 67,172 MWh 5. Verejné osvetlenie Nízky tarif predpokladané množstvo 142,878 MWh 6. Verejné osvetlenie Jednotarif predpokladané množstvo 105,330 MWh

Doplňujúce informácie

1. Predpokladaná hodnota zákazky je stanovená ako predpokladaná celková cena za dodávky elektrickej energie pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov pristupujúcich k verejnému obstarávaniu za obdobie 24 mesiacov vyjadrené v Eur bez DPH vrátane tarify za distribúciu elektriny, vrátane prenosu elektriny a strát pri prenose a distribúcii elektriny, ako aj ostatných regulovaných položiek (tarifa za systémové služby, tarifa za prevádzkovanie systému) podľa cenového rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví Slovenskej republiky (ÚRSO), vrátane spotrebnej dane a odvodu do Národného jadrového fondu na vyraďovanie jadrových zariadení a na nakladanie s vyhoretým jadrovým palivom a rádioaktívnymi odpadmi. 2. Komunikačným portálom v zmysle § 20 ods. 2 ZVO je pre potreby tejto zákazky portál www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na elektronickom komunikačnom nástroji eZakazky na portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. 3. V súlade s § 39 Zákona, hospodársky subjekt môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predbežne nahradiť predložením jednotného európskeho dokumentu (JED) alebo čestným vyhlásením. Uchádzač doručí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED alebo čestným vyhlásením verejnému obstarávateľovi v lehote stanovenej podľa §39, ods. 6 resp. § 114 ods. 1 Zákona. 4. Výsledkom verejnej súťaže bude Rámcová dohoda uzatvorená s úspešným uchádzačom na obdobie 24 mesiacov. 5. Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam - Zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike a Zákon č. 250/2012 Z.z. o regulácií v sieťových odvetviach. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené VO, jeho predmetom nie je obstarávanie inovácií a nejedná sa ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.