Vyhlásené obstarávanie

Stavebné práce pre projekt Detský domov Holíč


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
361 944,90
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215215-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Jún 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
6. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
30. November 2020
Miesto otvárania ponúk:
EN Evoservis, MPSVR SR, Špitálska 4,6,8, 816 43 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
OP bude v súl. §52 ZVO verejné.OP sa v zmysle §20 ods.11 ZVO vykon. v IS Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisií, vlož. UEZ čl. komisie.Tento IS uplynutím LPP automaticky zverejní inf. v zmysle §52 ods.6 ZVO(obch. mená, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytov uchádzačov a ich NPK, kt. sa dajú vyjadriť číslicou) uch., kt. predložili ponuku a im vygeneruje zápisnicu/protokol z OP.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Stavebné práce pre projekt Detský domov Holíč

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba dvoch rodinných domov v oplotenom areáli pre UPSVR na účely Detského domova Holíč. Prvá novostavba je v lokalite Ul. Budovateľská, druhá novostavba je v lokalite Ul. Gagarínová. Podrobné špecifikácie diela sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je výstavba dvoch rodinných domov v oplotenom areáli pre UPSVR na účely Detského domova Holíč. Prvá novostavba je v lokalite Ul. Budovateľská, druhá novostavba je v lokalite Ul. Gagarinová. Navrhované objekty sú samostatne stojace, prízemné, murované, bez podpivničenia, bez zabudovaného podkrovia, zastrešené šikmou valbovou strešnou konštrukciou, so strešnou krytinou škridlovou, zo škridiel pálených alebo betónových dvojdrážkových. Rodinné domy sú riešené dispozične z miestností: obytných (zo štyroch izieb spální, obývacej izby s jedálňou, kuchyne), ostatných (predsiene so zdrojom vykurovania, WC s výlevkou, skladu komory, skladu odkladacieho priestoru pracovných pomôcok a miestnosti pracovne personálu sociálno výchovného zariadenia, technickej miestnosti) a vonkajších (vstupného priestoru závetria a priestoru krytej terasy). Podrobné špecifikácie diela sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.MPSVR SR ako COO obstaráva predmet zákazky pre ÚPSVAR SR v systéme el. VO EVOSERVIS. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom el. nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v el. nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v syst. EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s VOB, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie el. ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do sys používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácií. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať el. v zmysle §49 ods.1 písm. a) ZVO. Predloženie el. ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v SP. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s VOB priamo v systéme EVOSERVIS cez kom. rozhranie v zmysle časti A. SP. Bližšie inform. sú uvedené v SP. 2.V el. podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie orig. dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie orig. dokladov. 3.VOB požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 10 000 EUR. Podrobné inform. spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v SP. 4.Podlimitná zákazka bez využitia el. trhoviska sa realizuje postupom podľa § 112 ods. 6 druhá veta ZVO. 5.Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude fin. z fondov EÚ, objednávateľ uzavrie ZOD s úspešným uchádzačom výhradne po schválení procesu VO, a schválení fin. predmetu zákazky RO IROP. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak RO OP IROP po vykonaní administratívnej kontroly nepostúpi zákazku na ďalšie financovanie z fondov EÚ. 7.VOB si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena na dodanie predmetu zákazky presiahne vyčlenený fin. limit VOB. 8.Upresnenie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Zhotoviteľ odovzdá dielo v zmysle Zmluvy o dielo v termíne do 12 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 9.Úspešný uchádzač pred podpisom ZoD predloží VOB: - úradne osvedčenú kópiu oprávnenia na činnosť podľa § 15 zákona č. 124/2006 o BOZP a o zmene a doplnené niektorých zákonov (ďalej len zákona o BOZP), resp. preukaz, osvedčenie a doklad podľa § 16 zákona o BOZP, na preukázanie oprávnenia vykonávať činnosti na vyhr. tech. zariadeniach podľa Vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. v rozsahu:- montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky el. zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD,- montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky tlakových zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD. VOB uzná aj predloženie ekvivalentného dokladu. VOB požaduje, aby uchádzač v ponuke preukázal vlastníctvo certifikátu OHSAS 18001 Systémy manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. VOB uzná aj ekvivalentný doklad. 10.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). VOB povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 11.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené VOB na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čest. vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO. 12. Toto VO je zelené obstarávanie.