Vyhlásené obstarávanie

Zručnosťami k úspechu - modernizácia odborných učební ZŠ s MŠ Józsefa Kossányiho s vyučovacím jazykom maďarským


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Svätý Peter
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
66 890,17
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39162200-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Máj 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Máj 2020
Dátum otvárania ponúk:
27. Máj 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka vybavenia odborných učební. Predmet zákazky je rozdelený na tri samostatné časti: Časť č. 01: IKT učebňa: Vybavenie IKT, Časť č. 02: Polytechnická učebňa: Didaktické pomôcky, Časť č. 03: IKT učebňa, Polytechnická učebňa: Nábytok a zariadenie učební. Opis predmetu zákazky, s uvedením jednotlivých položiek a požiadaviek na minimálne technické a funkčné vlastnosti je uvedený v prílohe č. 3 výzvy na predkladanie ponúk: Opis predmetu zákazky. Súčasťou predmetu zákazky musia byť nasledovné služby: -doprava predmetu zákazky na miesto plnenia uvedené v bode 2.4 výzvy na predkladanie ponúk, -zabezpečenie inštalácie/montáže predmetu zákazky v mieste dodania, -zabezpečenie a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky oživenie technológie v mieste dodania, -zrealizovanie skúšobnej prevádzky - testovanie prevádzky za účasti Kupujúceho, -vykonanie zaškolenia vybraných zamestnancov Kupujúceho.

Doplňujúce informácie

1) K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme ELENA na adrese https://www.e-lena.sk v lehote podľa bodu IV.2.2. 2) Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme ELENA. Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme ELENA a v profile verejného obstarávateľa. 3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodu 1,2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4) Systém ELENA automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Bližšie informácie sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. 5) Členenie predpokladanej hodnoty zákazky: Časť č. 01: 15 978,67 EUR bez DPH Časť č. 02: 46 873,17 EUR bez DPH Časť č. 03: 4 038,33 EUR bez DPH 6) Doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky pre každú časť predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku: - Opis alebo prospektový materiál ponúkaného tovaru, kde budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky uvedené v prílohe č. 3 výzvy na predkladanie ponúk: Opis predmetu zákazky, - Opis ponúkaného tovaru musí obsahovať aj obchodný názov, typové označenie a identifikáciu výrobcu, ak je to uplatniteľné. Za splnenie tejto požiadavky sa nebude považovať iba predloženie prílohy č. 3 výzvy na predkladanie ponúk: Opis predmetu zákazky 7) Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty