Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trenčín
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
451 087,19
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45236250-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Máj 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Jún 2020
Dátum otvárania ponúk:
9. Jún 2020
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2021
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2, 911 64 Trenčín, Slovenská republika Poschodie: prízemie Miestnosť: malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrade v Trenčíne
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Pri použití elektronickej aukcie je podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín

Opis obstarávania

Ideovým zámerom pre vyhotovenie tohto projektu je komplexná revitalizácia a úprava vybraného verejného priestoru s cieľom skvalitnenia urbanizovaného životného prostredia, zlepšenia environmentálnych aspektov a podpory budovania zelenej infraštruktúry v mestských oblastiach. Výsledkom navrhovanej revitalizácie má byť systémová obnova a tvorba zelene, dobudovanie vybavenosti a programu (mestský mobiliár, detské hracie zariadenia, drobná architektúra) a rekonštrukcia prvkov infraštruktúry (komunikácie, spevnené plochy, osvetlenie) zvoleného mestského vnútrobloku. Uvedené opatrenia majú prispieť k rozvoju a podpore environmentálnej, rekreačnej a spoločenskej funkcie verejného priestranstva, ako životného priestoru obyvateľov mesta. Predmetom plánovanej prestavby a celkovej revitalizácie je verejné priestranstvo mestskej časti Sihoť v Trenčíne. Záujmový priestor predstavuje polouzavretý vnútroblok obytného súboru za hotelom Magnus, vymedzený ulicami Šoltésovej, Považská a Gagarinova. Rozsiahle rovinaté územie o výmere takmer 1 ha zaberajú predovšetkým trávnaté plochy s roztrúsenými krovitými výsadbami, dostatočne zastúpené porasty vzrastlej zelene, asfaltová podúrovňová športová plocha, torzá niekoľkých detských ihrísk a ich dosluhujúcich zariadení, sústava chodníkov, spevnených plôch a pozostatky drobnej architektúry. Aktuálny obraz tohto priestoru je nevyhovujúci, nefunkčný, zastaralý, nebezpečný, V takejto podobe priestor nie je schopný plnohodnotne plniť svoj účel a funkcie, Zeleň je udržiavaná v medziach nevyhnutnej starostlivosti. Architektonicko-stavebná časť PD rieši predovšetkým návrh obnovy a prestavby stavebných prvkov a objektov, ako sú chodníky a spevnené plochy, športové plochy a zariadenia, detské hracie prvky, drobná architektúra, parkový mobiliár (lavičky, smetné nádoby), osvetlenie a i. Snahou je tiež redukcia nepotrebných spevnených plôch na úkor zelene a sústredenie jednotlivých aktivít do samostatných, plne vybavených, funkčných zón. Vznikajú tak samostatné súbory ako napr. uzavreté detské ihrisko pre najmenšie deti, ihrisko s multifunkčnou zostavou pre staršie deti, workoutové ihrisko s fitness trenažérmi pre teenagerov a dospelých, oddychové zóny pre seniorov a pod. Súčasťou obnovy je výmena a doplnenie hodnotného parkového mobiliáru, výmena povrchov komunikácii, bezbariérové prístupy, rekonštrukcia osvetlenia, či parková úprava prostredia. Všetky plánované úkony majú za cieľ nárast využiteľnosti, komfortu a bezpečnosti užívateľov. Zákazka je rozdelená na 3 samostatné časti: 1 časť: Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín - stavebné práce 2 časť: Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín - hracie prvky a drobná architektúra 3 časť: Revitalizácia vnútrobloku vedľa hotela Magnus, Trenčín - sadovnícke úpravy. 1. časť zákazky zahŕňa: SO 001 Búracie práce SO 002 Spevnené plochy a komunikácie SO 003 Oplotenie detského ihriska SO 007 Vonkajšie silnoprúdové rozvody NN verejné osvetlenie Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady. Predmet obstarávania je rozdelený na 3 časti, a z tohto dôvodu potrebná súčinnosť úspešných uchádzačov všetkých troch častí, pretože jednotlivé práce na zákazke na seba nadväzujú a prelínajú sa. Predpokladaná dĺžka trvania celej zákazky, tzn. všetkých jej častí spolu je 7 mesiacov. Presný časový harmonogram vykonania jednotlivých častí (nadväznosť a prelínanie sa jednotlivých častí) upresní verejný obstarávateľ úspešným uchádzačom jednotlivých častí pred samotnou realizáciou zákazky. Dĺžka trvania tejto časti zákazky je podľa súťažných podkladov 3,5 mesiaca. Keďže prednadstavenie Výzvy na predkladanie ponúk v časti II.2.7 Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody umožňuje zadať iba celé číslo v mesiacoch, uviedli sme dĺžku trvania zákazky vo Výzve na predkladanie ponúk v dňoch - 105 dní (čo by malo zodpovedať dĺžke 3,5 mesiaca). Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii a SP.2. časť zákazky zahŕňa: SO 004 Pergola SO 005 Pieskovisko SO 006 Hracie prvky a parkový mobiliár Pri nasledujúcich komponentoch hracích prvkov a mobiliáru je prípustná rozmerová odchýlka 3 % z dôvodu funkčnosť a bezpečnosti: - Cross trainer (prvok na aeróbny tréning) - Air walker (prvok na precvičovanie dolných končatín) - Chest (prvok na precvičovanie hrudných a ramenných svalov) - Dip bar (prvok na precvičovanie chrbta ramien a paží) - Squat spring (prvok na precvičovanie rovnováhy) - Leg press (prvok na precvičovanie všetkých svalov dolných končatín) - Street workout L (zostava na precvičovanie celého tela) - Halo (multifunkčná herná zostava) - activity tower šmykľavka - dog hojdačka - iodine kolotoč pre 3 osoby - kids tramp detská zabudovaná trampolína - halo swing dvojhojdačka - lavička s operadlom - celooceľový odpadkový kôš - informačná tabuľa Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady. Predmet obstarávania je rozdelený na 3 časti, a z tohto dôvodu potrebná súčinnosť úspešných uchádzačov všetkých troch častí, pretože jednotlivé práce na zákazke na seba nadväzujú a prelínajú sa. Predpokladaná dĺžka trvania celej zákazky, tzn. všetkých jej častí spolu je 7 mesiacov. Presný časový harmonogram vykonania jednotlivých častí (nadväznosť a prelínanie sa jednotlivých častí) upresní verejný obstarávateľ úspešným uchádzačom jednotlivých častí pred samotnou realizáciou zákazky. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii a SP.3. časť zákazky zahŕňa: SO 008 Sadovnícke úpravy Predmet obstarávania je rozdelený na 3 časti, a z tohto dôvodu potrebná súčinnosť úspešných uchádzačov všetkých troch častí, pretože jednotlivé práce na zákazke na seba nadväzujú a prelínajú sa. Predpokladaná dĺžka trvania celej zákazky, tzn. všetkých jej častí spolu je 7 mesiacov. Presný časový harmonogram vykonania jednotlivých častí (nadväznosť a prelínanie sa jednotlivých častí) upresní verejný obstarávateľ úspešným uchádzačom jednotlivých častí pred samotnou realizáciou zákazky. Zhotoviteľ berie na vedomie, že Objednávateľ požaduje, aby sa jesenné cibuľoviny vysádzali v čase mesiacov október a/alebo november v kalendárnom roku, a Objednávateľ podľa aktuálneho počasia určí Zhotoviteľovi presný termín začiatku výsadby jesenných cibuľovín. Predmet zmluvy je súčasťou komplexnej dodávky zákazky a Objednávateľ nevie v tejto chvíli presne určiť začiatok plnenia tejto zmluvy a z tohto dôvodu v prípade, že nebude možné kontinuálne popri ostatných prácach na plnení predmetu zmluvy vysadiť jesenné cibuľoviny, ktoré je potrebné vysadiť v mesiacoch október a/alebo november, tak sa práce prerušia do obdobia kým bude možné jesenné cibuľoviny vysadiť, pričom sú zmluvné strany povinné takéto prerušenie ako aj opätovné začatie prác zaznamenať v pracovnom denníku. Objednávateľ pri plnení predmetu zmluvy požaduje od Zhotoviteľa aby v zmysle výkaz výmeru a projektovej dokumentácie vysadil trávnik v mieste plnenia tak, aby v termíne plnenia stihol novovysadený trávnik prvý krát po výsadbe aj pokosiť. To znamená, že Objednávateľ požaduje vysadenie trávnika aj s pokosením. Dĺžka trvania tejto časti zákazky je podľa súťažných podkladov 1,5 mesiaca. Keďže prednadstavenie Výzvy na predkladanie ponúk v časti II.2.7 Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody umožňuje zadať iba celé číslo v mesiacoch, uviedli sme dĺžku trvania zákazky vo Výzve na predkladanie ponúk v dňoch - 45 dní (čo by malo zodpovedať dĺžke 1,5 mesiaca). Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii a SP.

Doplňujúce informácie

1. Zábezpeka pre: časť 1: 7.300,- € časť 2: 4.600,- € časť 3: 1.500,- € 2. Komun. medzi VO a záujem. sa uskutoční výhradne v sl. jazyku, prípadne v čes. jazyku. VO bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostred. komunik.rozhrania syst. JOSEPHINE. Tento spôsob komunik.sa týka akejkoľ. komunik.a podaní medzi ver. obstar. záujem./uchádzačmi (ak nie v SP uvedené inak). JOSEPHINE je na účely tohto VO softvér na elektroniz.zadávania ver.zákaziek. JOSEPHINE je web.aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 3.VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup el.prostriedkami k SP a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. SP a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie SP alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo VO, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú VO zverejnené ako el.dokumenty vo formáte pdf. v profile VO v sys. Josephine ako aj SP, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, v-v, SP) sa budú nachádzať v sys. JOSEPHINE v edit.podobe (VO zverejní v profile VO link, kde sa budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené) Link na sys.JOSEPHINE, kde budú zverejnené všetky dokumenty k zákazke: ttps://josephine.proebiz.com/sk/tender/5556/summary 4. Pokiaľ sa v týchto SP hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o el.predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj VO). V tejto zákazke sa bude v papier.podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky. VO pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predloženie dokumentov (originálov alebo overených kópii), ktoré boli obsahom elektronickej ponuky. Forma uplatnenia revíz.postupov je upravená v § 163 a nasl. zák.č. 343/2015 ZVO. Uchádzač, záujemca, účastník al. osoba, ktorej práva alebo právom chránené záujmy boli alebo mohli byť dotknuté postupom VO, môže podať žiadosť o nápravu podľa § 164 zákona č. 343/2015 ZVO. Uchádzač, záujemca, účastník alebo osoba, ktorej práva alebo právom chránené záujmy boli alebo mohli byť dotknuté postupom VO, môže podať žiadosť o nápravu podľa § 164 zákona č. 343/2015 ZVO. Všetky dokumenty tvoriace obsah ponuky musia byť predložené VO elektr., pričom el.formu dokumentu musí uchádzač vyhotoviť z originálu alebo z úradne overenej fotokópie originálu dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak) s tým, že v prípade žiadosti podľa § 40, resp. § 53 zákona č. 343/2015 ZVO musí uchádzač predložiť VO požadované dokumenty v pap.podobe vo forme originálu alebo úrad.overenej fotokópie originálu dokumentu. VO pristúpi k žiadosti o predloženie pap.formy dokumentu len výnimočne, napr. v prípade pochybnosti o autenticite alebo nepozmenenia elektronicky predloženého dokladu. 5. VO § 112 ods. 6 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podm.účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk a zároveň VO vyhodnotí spln. podmienok účasti uchádzača, ktorý sa umiestnil na I. mieste v poradí. 6. Pri JEDe: VO uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podm. účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 7.V príp., ak sa zábezpeka realizuje formou bank. záruky/poistenia záruky má uchádzač možnosť predložiť v ponuke tieto doklady: a.) prostred.zaručenej konverzie týchto listinných dokladov, alebo b.) ak banka a poisťovňa vydávajú aj el.bankové záruky, resp. poistenie zábezpeky a na ich uplatnenie sa nevyžaduje predloženie pís.originálu, al. c.) scan originálu dokumentu a zároveň doručiť v papier.podobe ako originál do podateľne VO poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk 8.Verejný obstarávateľ uplatňuje aj podmienku (dôvod vylúčenia uchádzača) podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. 9. ostatné informácie sú v súťažných podkladoch. 10. VO nie je zelené obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na soc. aspekty.