Rekonštrukcia cesty II/561 Veľký Meder - Okoč, km 0,000 - 1,170
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác s názvom "Rekonštrukcia cesty II/561 Veľký Meder - Okoč, km 0,000 - 1,170" a taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania stavby a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme.. Predmetom zákazky sú stavebné práce s názvom "Rekonštrukcia cesty II/561 Veľký Meder - Okoč, km 0,000 - 1,170". Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania stavby a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Verejný obstarávateľ v súlade s § 38 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO") požaduje, aby realizáciu pokládky živičných vrstiev, t. j. kompletnú realizáciu všetkých asfaltových vrstiev vykonal priamo uchádzač, a teda uvedené činnosti nesmie zadať subdodávateľom, resp. iným osobám podľa § 34 ods. 3 ZVO. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 2 súťažných podkladov, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
1.) V prípade nejasností alebo potreby objasnenia podmienok uvedených v súťažných podkladoch, vo výzve na predkladanie ponúk, alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom, poskytnutej verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže záujemca písomne požiadať o ich vysvetlenie priamo cez systém EVO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom všetkým záujemcom prostredníctvom systému EVO v súlade s § 113 ods. 7 ZVO za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. 2.) Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom obstarávaní podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 3.) Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na uvedený predmet zákazky vo výške 3 800 €. Bližšie informácie sú uvedené v Článku III súťažných podkladov. 4.) Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v zmysle § 112 ods. 6 druhej vety a § 55 ods. 1 ZVO. 5.) Vysvetlenie k dĺžke trvania zákazky: Verejný obstarávateľ odovzdá stavenisko úspešnému uchádzačovi do 2 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo, t. j. 14 dní. Doba realizácie predmetu zákazky je maximálne do 1 mesiaca odo dňa odovzdania staveniska, t. j. max. 30 dní. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody uvedená v tejto výzve na predkladanie ponúk je z toho dôvodu uvedená v trvaní 44 dní. 6.) V súvislosti so šírením vírusu COVID-19 a s tým súvisiacich opatrení týkajúcich sa obmedzení návštev v budovách, verejný obstarávateľ informuje, že vykoná mimoriadne opatrenia pre otváranie ponúk podľa situácie platnej v SR v čase lehoty na otváranie ponúk.