Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia vnútrobloku na sídlisku Belanská štvrť


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Liptovský Hrádok
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
498 738,24
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Marec 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Apríl 2020
Dátum otvárania ponúk:
7. Apríl 2020
Ponuka musí platiť do:
30. September 2020
Miesto otvárania ponúk:
Zasadacia miestnosť určená verejným obstarávateľom. Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, účasť uchádzačov sa neumožňuje.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Revitalizácia vnútrobloku na sídlisku Belanská štvrť

Opis obstarávania

Stavba rieši revitalizáciu vnútrobloku sídliska Belanská štvrť v Liptovkom Hrádku s akcentom na skvalitnenie životného prostredia, s dôrazom na zeleň, športoviská, detské ihriská, inžinierske siete, potrebné komunikácie a iné plochy. Samotná stavba sa skladá z niekoľkých vzájomne previazaných prevádzkových celkov: - Sadové úpravy-zeleň - Dopravné ihrisko - Vybavenie drobnou architektúrou - Spevnené prístupové plochy - Detské ihrisko. Stavba je stavebnou obnovou areálu vnútrobloku, ktorého funkčné využitie je pokračovaním obytných priestorov prislúchajúcich bytových objektov v exteriérovom priestore. Celá kompozícia riešenia mala ako prvoradý cieľ zachovať dojem mesta v zeleni, kde funkčnosť a intenzita využívania, vrátane pohybu a pobytu ľudí bude v súlade s prírodou. Rovnakou prioritou je zlepšenie environmentálnych aspektov vo vnútrobloku prostredníctvom budovania prvkov zelenej infraštruktúry a adaptáciou urbanizovaného prostredia na zmenu klímy, regenerácia vnútroblokov sídlisk s uplatnením ekologických princípov tvorby a ochrany zelene. Pre dosiahnutie týchto cieľov bola akcentovaná vzrastlá alej ako prirodzený mikrokoridor so zapojením do ucelených celkov trvalej zelene, podporenej modeláciou terénu. Multifunkčnosť celého vnútrobloku je základom vytvorenia trvaloudržateľného obytného prostredia, kde pritiahnutie celodedennej aktivity pre všetky vekové kategorie obyvateľov je prostriedkom a zároveň cieľom. CELKOVÁ BILANCIA PLÔCH SPOLU RIEŠENÉ ÚZEMIE 13 440 m2 Spevnené plochy -chodníky 1415 m2 plochy ihrísk 1190 m2 plochy zelene 9485 m2 Prístup do vnútrobloku je priamo z obytných domov, nepriamo z miestnej komunikácie, cez odstavné parkovisko. Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov. Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej verejným obstarávateľom na základe rozpočtu vypracovaného projektantom Ivetou Zuskinovou, spoločnosť deSignum s.r.o., Stráne 4494/9, 031 01 Liptovský Mikuláš zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ určuje v tomto postupe zadávania zákazky povinnosť zabezpečiť viazanosť ponuky uchádzača zábezpekou podľa § 112 ods. 13 v súbehu s § 46 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 14 962,00 EUR (slovom: štrnásťtisícdeväťstošesťdesiatdva eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 15. oddiel A1.. 2. Súťažné podklady a všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile verejného obstarávateľa. 3. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky (IS), na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk (portál). Súťažné podklady (SP) a súvisiace dokumenty sú, po registrácii záujemcu, bez obmedzení dostupné na portáli. Prístup k súťažným podkladom: a) zadať do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) kliknúť na názov tejto zákazky, c) kliknúť na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlásiť sa do IS nasledovne: d1) v prípade existencie konta v IS, prihlásiť sa svojimi prihlasovacími údajmi (pri strate prihlasovacích údajov zvoliť možnosť ich doručenia elektronicky na svoju elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) v prípade existencie konta v IS, kliknúť na Registrácia a postupovať podľa pokynov uvedených pre registráciu v IS. Žiadosť o vysvetlenie podľa § 113 ods. 7 ZVO je potrebné doručiť vždy prostredníctvom IS, iný spôsob doručenia sa neakceptuje, a to v rámci celej komunikácie, pokiaľ vo výzve alebo v SP nie je uvedené inak. Podrobnosti o určenom spôsobe komunikácie sú uvedené v SP, najmä v bode 10 ich oddielu A.1. Komunikačným jazykom je slovenský jazyk. 4. Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie o obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 12 oddiel A.1. 5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm.g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6.Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismi SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 7. Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených a súťažné podklady vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto verejnom obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa. Verejné obstarávanie nie je zelené, zamerané na sociálne aspekty ani na obstaranie inovácií.