Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia zastávok MHD v meste Žilina – II. etapa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Žilina
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
320 399,88
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2020
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Euro Dotácie,a.s. Na Šefranici 1280/8 010 01 Žilina
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia zastávok MHD v meste Žilina – II. etapa

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy na existujúcich zastávkach mestskej hromadnej dopravy v meste Žilina a mestskych častiach. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažnych podkladov.. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy na existujúcich zastávkach mestskej hromadnej dopravy v meste Žilina a mestskych častiach. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažnych podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejny obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti tykajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažnych podkladoch. 2. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažnych podkladov a príručiek dostupnych na: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html 3. Komunikácia medzi verejnym obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktory zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažnych podkladoch uvedené inak. 4. Plynutie zákonnych lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 5. Záujemca / uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejnym obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotnym európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestnym vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejnym obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady,ktoré čestnym vyhlásením nahradil. 6. Verejny obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodnych informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s inym hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Termín plnenia: zhotovenie diela v lehote 270 dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zameranéna sociálne aspekty. 9. Vyžaduje sa zábezpeka vo vyške 9 000 Eur. 10. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejny obstarávateľ požaduje realizovať dielo ako jeden celok, a to predovšetkym z dôvodu technickej, priestorovej a časovej previazanosti jeho prvkov. Použity postup verejného obstarávania a zvolené podmienky vytvárajú vhodné prostredie pre riadnu hospodársku súťaž tak, aby bola umožnená účasť vo verejnom obstarávaní širokému okruhu potenciálnych záujemcov a aby vysledok verejného obstarávania viedol k efektívnemu a účelnému vynakladaniu finančnych prostriedkov.