Vyhlásené obstarávanie

„Tlačiarenské a knihárske služby pre Univerzitu Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčasti”


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
173 389,76
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79800000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Marec 2020
Dátum otvárania ponúk:
9. Marec 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2020
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v zasadačke č. 2 budovy Rektorátu Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, Národná 12, 974 01 Banská Bystrica v súlade s § 52 a je pre uchádzačov verejné.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Tlačiarenské a knihárske služby pre Univerzitu Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčasti

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie tlačiarenských a knihárskych služieb.. Predmetom zákazky sú: Tlačiarenské a knihárske služby pre Univerzitu Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčasti a to pre: Rektorát UMB, 6 fakúlt UMB, Správu účelových zariadení UMB (ďalej len SÚZ), Univerzitnú knižnicu a Belianum - Vydavateľstvo UMB. Predmet zákazky je zameraný predovšetkým na tlač a väzbu publikácií, brožúr, časopisov a ďalších požiadaviek pre potreby UMB, akými sú informačné brožúry, nástenné kalendáre, propagačné prospekty, vizitky, propagačné letáky o štúdiu, foldre, CD nosiče, atď.. Špecifikácia tlačiarenských služieb je uvedená v Prílohe č. 1., ktorá je nedeliteľnou súčasťou Rámcovej dohody. Jednotkové ceny sú uvedené v Prílohe č. 1 vo všetkých jej piatich častiach. Konkrétne množstvá budú uvedené podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a podľa konkrétnych požiadaviek pracovísk verejného obstarávateľa v jednotlivých objednávkach. Uchádzač bude realizovať plnenie predmetu zákazky na základe písomných objednávok verejného obstarávateľa, pričom objednávka bude obsahovať konkrétne potreby a požiadavky, predovšetkým: - špecifikáciu tlačiarenských služieb a služieb súvisiacich s tlačou, - množstvo, počet kusov a ďalšie charakteristiky požiadaviek verejného obstarávateľa na tlač brožúr publikácií, - cena ako násobok jednotkovej ceny dohodnutej v rámcovej dohode, - miesto dodania, - termín dodania, atď. Miestom plnenia je Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčasti: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Rektorát, Národná 12, 974 01 Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Filozofická fakulta UMB, Tajovského 40, 974 01 Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Fakulta prírodných vied UMB, Tajovského 40, 974 01 Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta UMB, Tajovského 10, 974 01 Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, Kuzmányho 1, 974 01 Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta UMB, Ružová 12, 974 11 Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Právnická fakulta UMB, Komenského 20, 974 01 Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Správa účelových zariadení UMB, Trieda SNP 53, 974 01 Banská Bystrica, Univerzitná knižnica, Tajovského 40, 974 01 Banská Bystrica, Belianum. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, Prevádzkareň - Tajovského 51, 974 01 Banská Bystrica. Konkrétne miesto plnenia bude určené v objednávkach. Uchádzač zabezpečí na vlastné náklady: Balné (vákuovo zabalené v priesvitnej fólii, aby sa predišlo jeho poškodeniu), Dopravu, Nakládku, Vykládku na určené miesto (podľa objednávky). Verejný obstarávateľ nebude požadovať náhľadové korektúry pred tlačou, bude ich riešiť vo vlastnej réžii. Podklady pre tlač budú uchádzačovi doručené vo finálnej podobe určenej pre tlač bez potrebných úprav, vo formáte pdf. Podklady budú doručené elektronickou formou, prostredníctvom emailu, alebo budú prenesené na FTP uchádzača. Termín výroby a dodania publikácie s väzbou V1, V2, V8 bude nasledovný: Publikácií s väzbou V2 + bočné skoby - najneskôr do 10 pracovných dní od prevzatia podkladov do tlače. Publikácií s väzbou V8 - najneskôr do 15 pracovných dní od prevzatia podkladov do tlače. Publikácií s väzbou V1 - najneskôr do 10 pracovných dní od prevzatia podkladov do tlače.

Doplňujúce informácie

Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, ktorí na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie "žiadne z uvedených". Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v predmetných súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a stránku www.ezakazky.sk , na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so ZVO. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil v zmysle § 114 ods. 1 zákona. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora.